Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@02:21:00 GMT

سرباز وظیفه متخلف پلیس راهور تهران بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۷۸۶

دادستان نظامی تهران از بازداشت سرباز وظیفه پلیس راهور که طی روزهای گذشته یکی از شهروندان را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : براساس گزارش قوه قضائیه، غلامعباس ترکی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار ویدیویی از ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور پلیس راهور ناجا در سطح شهر تهران، دادستان نظامی به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شد و پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه، متهم با قرار تأمین روانه بازداشتگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان نظامی تهران افزود: افسر راهور ناجا که مسئول گشت بود نیز بر اساس تبصره ماده 29 قانون آیین دادرسی کیفری به دلیل عدم نظارت بر نیروی وظیفه تحت امر خود، به اتهام فراهم کردن موجبات بدبینی نسبت به راهور، به دادسرای نظامی احضار و از نامبرده نیز تحقیق شد.
ترکی گفت: شهروندی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته تاکنون شناسایی نشده و چون پرونده شاکی خصوصی ندارد به لحاظ جنبه عمومی جرم، اتهام فراهم کردن موجبات بدبینی نسبت به پلیس راهور متوجه متهم اصلی است و به وی تفهیم شده است.
وی اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ با دعوت از خانم راننده و قاضی پرونده طی تماس تلفنی موضوع را پیگیری کرده اند. نامبرده اعلام کرده که شکایتی از متهم ندارد.
دادستان نظامی استان تهران خاطر نشان کرد: عمل بد یک نفر را نباید به پای کارکنان خدوم و پرتلاش پلیس راهور که همواره به خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، وظایف و مأموریت‌های سخت و پرمشقتی را برعهده دارند، نوشت و بی تردید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از مأموران نیروی انتظامی در اجرای وظایف قانونی شان حمایت می‌کند.
این حادثه عصر 25 اسفند در مسیر شرق به غرب اتوبان نیایش رخ داد و متهم اصلی از زمان وقوع حادثه تا احضار، در بازداشت انضباطی نیروی انتظامی بوده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرباز وظیفه افسر راهور ناجا پلیس راهور تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی