Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:05:02 GMT

هرگز نمی گویم مسی بهتر است یا مارادونا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۸۴۲

هرگز نمی گویم مسی بهتر است یا مارادونا

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و رئال، مسی و مارادونا را بهترنی های دوران خودشان می داند.

به گزارش "ورزش سه"، خورخه والدانو در دهه 80 برای تیم ملی آرژانتین و رئال بازی می کرد و سال 1986 همراه با مارادونا عنوان قهرمانی جهان را نیز تجربه کرد. والدانو که فصل 95-1994 توانست رئال را قهرمان لالیگا کند، مدت هاست که به کار تفسیر بازی ها در شبکه رادیویی اوندا سرو مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

والدانو پس از درخشش شب گذشته مسی مقابل بتیس و هت تریک فوق العاده او گفت:« اگر رئال را با دی استفانو، آژاکس را با کرویف و سانتوس را با پله می شناسند، بارسا را نیز تا همیشه با مسی به یاد خواهند آورد. برای رقم زدن دورانی تاریخی در فوتبال، داشتن نبوغ بسیار مهم است.

برخی تیم ها را نیز با مربیان شلن می شناسند. مثل میلان آریگو ساکی که تحولی تاکتیکی در فوتبال دنیا رقم زد و برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

به عقیده شما بارسا بدون مسی می توانست برابر بتیس، چنین نمایشی داشته باشد یا حتی برابر لیون؟ قطعا اینطور نبود. مسی در هر 4 از 5 بازی خودش برای بارسا نقشی کلیدی ایفا می کند؛ چه در شکل بازی چه در نتیجه پایانی. بارسا را نمی توان بدون مسی تصور کرد. تاثیر او روی تیم، بی نهایت زیاد است.»

 

مسی یا مارادونا:« من سال ها کنار مارادونا بازی کردم ولی هرگز به شما نخواهم گرفت که مسی بهتر از مارادوناست یا برعکس. معتقدم این قیاس درست نیست. هر کدام در دوران خودشان بهترینند. پله در یک مقطع شماره یک بود و سپس مارادونا ظهور کرد. حالا هم مسی را داریم. مطمئنا اگر پله، مارادونا، کرویف، دی استفانو و ... الان بازی می کردند نیز بهترین بودند. به خصوص با پیشرفت علم در فوتبال و آمادگی جسمانی.»

 

 

 

  برزیل بارسلونا آرژانتین خورخه والدانو مارادونا پله لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل بارسلونا آرژانتین خورخه والدانو مارادونا پله لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا مطرح شده است. 

رئال که فردا ساعت 17:45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد بارسا در زمین خیرونا (ساعت 20) امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نبود رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار می‌کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است و از سوی دیگر فاصله زمانی تا بازی بارسا-خیرونا نیز مشکل ساز است.

مارکا نوشته است که باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی نیز جشنی در میدان سیبلس برگزار نشود و به این ترتیب بازیکنان بعد از اتمام بازی با کادیز راهی منزل خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد