Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:49:46 GMT

محدودیت سقف ثبت سفارش کالا برداشته شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۹۸۵۶

محدودیت سقف ثبت سفارش کالا برداشته شده است

به گزارش ایرنا، ایرج موفق روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: حمایت از صنایع و تولیدکنندگان در دستور کار دولت قرار دارد و در این راستا گام های بلندی برداشته شده است.
موفق گفت: به عنوان مثال تسهیلات تبصره 18 با بهره 12 و 14 درصد برای سال آینده ابلاغ شده است و فعالان اقتصادی می توانند با دریافت آنها برای توسعه و پیشرفت صنایع اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی های صنعتی استان قزوین گفت: حدود چهار هزار پروانه صنعتی معادل 4.6 درصد صنعت کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید با تدابیر مناسب زمینه بهره برداری بهتر از آنها را فراهم کرد.
موفق با بیان اینکه هزار و 800 جواز تاسیس واحد صنعتی در استان صادر شده است، گفت: 420 واحد تولیدی استان بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که نشان دهنده وضعیت بسیار مطلوب توسعه صنایع در قزوین است.
این مسئول خاطرنشان کرد: میزان صادرات استان قزوین در سال جاری حدود 450 میلیون دلار پیش بینی شده بود که با تلاش های صورت گرفته تاکنون به 850 میلیون دلار افزایش یافته است.
وی یادآور شد: استان قزوین دارای 200 معدن و شش گروه معدنی است به همین دلیل ارزش افزوده بالایی را در استان شاهد هستیم.
در ادامه این مراسم سعید نبیل به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزونی معرفی شد و از زحمات علی پرزحمت در این سمت تجلیل به عمل آمد.
9925*6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان قزوین توسعه و پیشرفت سازمان صنعت معدن و تجارت استان صنعت معارفه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «روش تطهیر کف خانه و مانند آن» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* روش تطهیر کف خانه و مانند آن

سؤال: اگر کف خانه با خون، نجس شده و جایی برای خارج شدن آب وجود نداشته باشد، برای تطهیر چگونه عمل کنیم؟

جواب: پس از برطرف کردن عین نجاست، به یکی از دو روش زیر می‌توان آنجا را تطهیر نمود:

۱: آب کر (لوله کشی) به جای نجس وصل شود و همه آن محل را فرا بگیرد.

۲: آب قلیل بر محل نجس شده، ریخته شود سپس با دستمال و مانند آن برداشته شود و بنابر احتیاط واجب یک بار دیگر بر محلی که آب جمع شده بود مجددا آب ریخته شده و با دستمال و مانند آن برداشته شود. (اگر برای دفعه دوم از دستمال قبلی استفاده شود باید ابتدا تطهیر گردد).

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی