Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 27 اسفندماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از اجرای هشتمین دوره طرح «آرامش بهاری» در 500 بقعه متبركه این استان خبر داد و گفت: این طرح از 28 اسفندماه جاری آغاز و تا 14 فروردین‌ماه 98 ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینكه برنامه تحویل سال نیز در 62 بقعه متبركه استان فارس برگزار خواهد شد، افزود: امسال تلاش كردیم تا بر كیفیت برنامه‌های خود بیافزاییم لذا در نوروز 98 تنها 5 خیمه معرفت دینی در 5 بقعه متبركه شاخص استان شامل حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز، حرم امامزاده آقام شهید(ع) فراشبند، امامزاده اسماعیل فسا(ع)، امامزاده سیدحسین(ع) كازرون و حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز برپا خواهیم كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت عدم برپایی خیمه معرفت در تخت جمشید
موسوی با تصریح اینكه در ایام نوروز 98 خیمه معرفت دینی از سوی سازمان اوقاف در محل تخت جمشید برپا نخواهد شد، افزود: به دلیل اینكه از سال‌های قبل یك گروه مبلغ متخصص بومی در ایام نوروز در محل تخت جمشید حضور پیدا می‌كردند، لذا ما سعی كردیم كه دیگر موازی‌كاری در این زمینه انجام ندهیم لذا در نوروز پیش‌رو تنها مبلغان بومی آن منطقه حضور خواهند داشت.
مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام 151 مبلغ بومی و غیربومی برای اجرای طرح «آرامش بهاری» به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: از این تعداد 41 نفر مبلغان متخصص غیربومی و 110 نفر از آنان نیز روحانیان بومی استان هستند.
وی با ذكر این نكته كه در اجرای این طرح 41 كارشناس متخصص مذهبی و 5 هزار نفر نیرو همكاری داشته و به زائران نوروزی خدمت‌رسانی می‌كنند، ادامه داد: 100 مسجد بین راهی برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی مهیا كردیم.

برپایی 400 كمپ اقامتی
موسوی اظهار كرد: علاوه بر این‌ها 40 حسینیه در شیراز و 200 حسینیه در سراسر استان فارس برای اسكان مسافران نوروزی در ایام بارندگی و سرما مهیا شده است؛ ضمن اینكه برای اسكان تعداد زیادی از زائران در بقاع امامزاده اسماعیل(ع) فسا، امامزاده شهید(ع) فراشبند و امامزاده سیدحسین(ع) كازرون تمهیداتی اندیشیده شده است و علاوه بر زائرسراهای این سه بقعه، 400 كمپ اقامتی نیز جهت اسكان ضروری مسافران آماده است.

مهیاسازی 10 مسجد تاریخی برای میزبانی از مسافران نوروزی
مدیركل اوقاف فارس با بیان اینكه 26 باب زائرسرا در جوار بقاع متبركه فارس جهت پذیرایی از زائران آماده است، گفت: 10 مسجد تاریخی فارس به‌صورت ویژه در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي طرح آرامش بهاري تخت جمشيد خيمه معرفت ديني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • خوشحالی هشتیجانی‌ها از بارش باران بهاری + فیلم
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری