Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:21:34 GMT

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۰۰۴

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ایرج موفق مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و صنعتگران و تولیدکنندگان ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نبیل در این مراسم که در سالن اداره صنعت قزوین برگزار شد گفت: رویکرد ما در دوران مدیریت جدید در سازمان صمت بهره گیری از همه ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی برای رونق اقتصاد استان است.

وی بیان کرد: در این راه سخت و دشوار نیازمند همراهی همه هستیم تا بخش تجارت و صنعت و تولید بتواند به جایگاه خود برسد.

نبیل یادآور شد: نیازمند استفاده از ایده‌ها و نقطه نظرات همه فعالان اقتصادی، صاحب نظران و تشکل‌های بخش خصوصی هستیم تا ضمن شناسایی آسیب‌ها برای حل آنها راهکاری عملی پیدا کنیم.

وی یادآور شد: با استفاده از سند چشم انداز در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و در این راه از ظرفیت تشکل‌ها هم به خوبی استفاده خواهیم کرد.

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین اظهار داشت: تعامل با همه دستگاه‌ها بویژه محیط زیست، گردشگری و کشاورزی و دوری از روش‌های سنتی و سلیقه‌ای و توجه به نیروهای مستعد و برخورداری از رویکرد مدیریت نوین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم از از ظرفیت اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن، بخش خصوصی استفاده کنیم و در این میان توجه به صنایع دانش بنیان، کمک به ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و استارت آپ ها، تقویت رابطه صنعت و دانشگاه در اولویت خواهد بود.

کد خبر 4571618

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه استراتژی توسعه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد