Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه نماهنگ «هفت سین مادران آسمانی» با هدف بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام میلاد امینی موحد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به مادران شهدا و صبر زینبی این قشر ایثارگر جامعه، اظهار داشت: مادران شهدا فرزندان خود را فدای درخت چهل ساله انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تهیه و تولید مجموعه نماهنگ «هفت سین مادران آسمانی»، افزود: در این مجموعه شش قسمتی با همراهی مادران برخی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای منا،شهدای تیپ فاطمیون، شهدای روحانی و شهدای جاویدالاثر لحظات تحویل سال کنار مزار شهدا که قطعه‌ای از بهشت است به تصویر کشیده می‌شود.

مدیر شبکه رسانه‌ای صف با بیان این‌که خانواده شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی، عنوان کرد: هر میزان تولیدهای رسانه‌ای پیرامون تعظیم شهدا و خانواده مکرم آنها تولید شود، حق آنها ادا نخواهد شد.

اهواز|ویژه برنامه تحویل سال در یادمان شلمچه برگزار می‌شود‌ویژه‌ برنامه‌های رادیویی که به لحظه تحویل سال می‌رسندویژه برنامه‌های تحویل سال نو در حرم منور رضوی اعلام شد

به گزارش تسنیم، مجموعه «هفت سین مادران آسمانی»با تهیه کنندگی میلاد امینی موحد و کارگردانی مهدی حزباوی توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده که همزمان با تحویل سال از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است