Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین این بنیاد و سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان، دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان در مشهد تشکیل شد.

سید سعیدرضا احمدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس این تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان وظیفه دارد مشکلات این صنعت را احصا نموده و بنیاد نخبگان نیز ایده یابی برای حل این مشکلات را بر عهده گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: صنعت ساختمان دارای گردش مالی بسیار زیاد است و وجود این دپارتمان طرح ها را به تجاری سازی نزدیک می کند.
وی گفت: این تفاهم نامه استاندارد سازی قوانین مربوط در حوزه ساختمان با نگاه حمایت از نخبگان و کاهش هزینه ها در این بخش را در دستور کار قرار داده است.
احمدی زاده افزود: در این راستا فراخوانی از طریق سامانه و سایت بنیاد نخبگان برای جمع آوری ایده ها منتشر شده و کارگروه نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان، طرح ها را اولویت بندی می کند و سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز تامین اعتبار این طرح ها را بر عهده می گیرد.
بیش از 1500 نخبه در 300 شرکت دانش بنیان استان خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان نیز با بیش از 37 هزار و 500 عضو از متولیان پیشرو در ساخت و ساز محسوب می شود.
2030 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنياد نخبگان استان خراسان سازمان نظام مهندسي ساختمان تفاهم نامه همكاري مشترك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور یک اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با دادستان کل کشور اظهار کرد: شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل‌مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

وی قوه قضائیه را اصل، پایه و ریشه در رابطه با اعتدال و اعتلای جامعه ذکر کرد و افزود: اگر دستگاه قضا در کشور خوب عمل کند یک جامعه هدفمند، قانون‌مدار و به هنجار شکل خواهد گرفت.

امام جمعه یزد بیان کرد: آموزش حقوق عمومی و موازین شهروندی توسط دستگاه قضائی به آحاد جامعه را ضروری دانست و گفت: آموزش سبک زندگی، بایدها و نبایدهای حقوقی و موازین حقوق شهروندی به آحاد جامعه، از چالش‌های دستگاه قضائی کاسته و بر آرامش اجتماعی می‌افزاید.

ناصری انحصار به پشت میز نشینی یک مقام قضائی و رسیدگی صِرف به پرونده را به نقد گرفت و گفت: امروز باید یک مقام قضائی در بطن جامعه و در بین مردم باشد و اگر بی قانونی و انحرافی را دید، منشأ و علل شکل‌گیری مشکلات را دریابد و وارد عمل شود.

کد خبر 747704

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم