Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- استاندار همدان بيان کرد: مردمداري و تلاش براي خدمت بي منت به مردم بايد اولويت کاري مسئولان در سال جديد باشد.

به گزارش ايرنا، سيدسعيد شاهرخي روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مديران ستادي استان همدان گفت: اگر امروز از بيان اينکه خدمتگزار مردم هستيم ابايي نداريم بايد در عمل نيز رفتارمان گوياي اين ويژگي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: مسئولان بايد به پست و مقام به عنوان يک نعمت خدادادي براي خدمت به مردم و عاقبت به خيري توجه کنند.
استاندار همدان تصريح کرد: مسئولان نبايد در دفتر محل کارشان را به روي مردم بسته و از حضور در جمع و محفل مردم پرهيز کنند.
شاهرخي تاکيد کرد: مسئوليت به مثابه تيغ دو لبه اي است که در صورت کم فروشي و بي توجهي، بايد در قيامت پاسخگوي اعمالمان باشيم.
وي اظهارداشت: بهترين راه خدمت به مردم، حضور در جمع صميمي آنها و شنيدن مشکلات، درخواست ها و مطالباتشان است.
استاندار همدان ادامه داد: نبايد اجازه بدهيم بين مسئولان و مردم فاصله ايجاد شود چرا که حضور در بين مردم لذت بخش بوده و در صورت حس نکردن اين لذت بايد علت را در خود جويا شد.
** بايد برنامه محور عمل کرد
شاهرخي اظهار داشت: با توجه به محدوديت ها مالي براي انجام اثر بخش فعاليت ها، بايد برنامه محور عمل کرد و حق نداريم ريالي از بيت المال را براي طرح هايي که فاقد اولويت و ضرورت هستند، هزينه کنيم.
وي افزود: مهمترين فعاليت هايي که بايد تا پايان برنامه ششم متناسب با منابع مالي در بخش هاي مختلف صورت گيرد، مشخص شده است.
استاندار همدان مثال زد: در بخش کشاورزي قرار است سالانه 70 هکتار گلخانه ايجاد شود و تاکنون در اين استان 103 هکتار گلخانه ايجاد شده است.
شاهرخي اضافه کرد: طرح هاي مهم و اولويت دار تمامي شهرستان ها شناسايي و احصا شده و در ملاير براي جهاني کردن انگور بايد برنامه داشت.
وي ادامه داد: از ابتداي سال جاري توزيع اعتبار و تصميم گيري بر اساس سند عملياتي و راهبردي تدوين شده صورت مي گيرد.
استاندار همدان گفت: شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در تمامي شهرستان ها تشکيل مي شود تا نتيجه اين نشست تا پايان سال حمايت قوي از طرح ها و بيشتر شدن وظيفه مسولان شهرستاني باشد.
شاهرخي تاکيد کرد: با توجه به تحريم هاي يکجانبه دشمنان نظام، مديران بايد جهاد گونه شبانه روز کار کنند و هر کس توان کار ندارد براي تعيين جايگزين قوي، اطلاع رساني کند.
وي اضافه کرد: هيچگونه تعارف با مديران نداريم و هر يک از افرادي که توان کار و خدمت به مردم را نداشته باشند بايد بروند.
استاندار همدان از بخشداران خواست به صورت مستمر به همراه مديران شهرستاني به روستاها سرکشي کرده و با مردم ارتباط بگيرند.
به گفته شاهرخي برخي از مديران شهرستاني بي خاصيت هستند که بايد فرماندار به علت انتخاب چنين مديري براي شهرستان از مديران کل پاسخ بخواهد.
وي از فرمانداران خواست اجازه انتخاب مسئولان ضعيف براي محل فعاليت آنها را ندهند و بي توجهي به شايسته سالاري در انتخاب مديران شهرستاني را به عنوان يک کارت زرد براي فرمانداران دانست.
استاندار همدان ادامه داد: بنده در جمع طرفداران و مخالفان دولت، شايسته سالاري و اعتقاد به سياست هاي دولت را به عنوان مولفه هاي اصلي در انتخاب مسئولان مطرح کردم.
شاهرخي گفت: مهمترين کار خارق العاده اين استان در سالجاري برگزاري رويداد 2018 و ميزباني همدان به عنوان پايتخت گردشگري آسيا بود.
**سرمايه گذاري در همدان 2 برابر شود
وي افزود: اولويت استان توجه به معيشت، اشتعال، رونق توليد و سرمايه گذاري است در اين راستا بايد سرمايه گذاري 30 هزار ميليارد ريالي را تا 2 برابر افزايش داد.
استاندار همدان يکي از کارهاي مهم سال پيش رو را برگزاري انتخابات دانست و اضافه کرد: بايد خود را براي برگزاري انتخابات قانونمند و سالم آماده کنيم.
شاهرخي ادامه داد: فعاليت مجريان انتخابات بايد به گونه اي باشد که حق انتخاب کننده و انتخاب شونده به طور 100 درصد طبق قانون حفظ شود.
وي گفت: کوتاهي مجريان انتخابات و تضييع حقوق ديگران بدترين معامله است بنابراين بايد از همه اختيارات براي برگزاري بي عيب و نقص اين رويداد بزرگ استفاده کرد.
استاندار همدان اظهار داشت: سال آينده سهم 30 درصدي بانوان از پست هاي اين استان محقق و مسير حرکت براي بانوان هموار مي شود.
شارهخي از معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري همدان خواست زمينه انتصاب يک بانوي فرماندار و دو معاون فرماندار را فراهم کند.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش