Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:25:35 GMT

اختلاف نظرهای کارشناسی نشان از تفرقه نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۴۶۴

اختلاف نظرهای کارشناسی نشان از تفرقه نیست

به گزارش ایرنا کیوان محمدی عصر دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در استانداری اظهار داشت: باید تأکید کنم که اسفند ماه سال 1397، در واقع به یک ماه تاریخی و بیاد ماندنی تبدیل شده که پس از سال‌ها انتظار، استان گیلان سرانجام به شبکه خطوط مهم ریلی کشور پیوست.
وی افزود: قطعا این رویداد مهم، پس از تکمیل و اتصال کامل به بندر انزلی و بندر آستارا و راه آهن جمهوری آذربایجان، نقش ارزنده‌ای در توسعه همه‌جانبه استان در بلند مدت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی در ادامه با اشاره به نقش مهم انسجام، آرامش و همگرایی مدیریتی در شتاب بخشیدن به روند توسعه استان گفت: توسعه استان مرهون آرامش، اتحاد و انسجام مدیریتی دستگاه‌های دولتی به ریاست استاندار از یک سو و نقش بی بدیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: البته اتحاد و انسجام مدیریتی به معنای حذف مباحث کارشناسی، علمی و به قول معروف بحث‌های طلبگی روند توسعه و پیشرفت نیست، بلکه در مواقعی وجود اختلاف نظرهای علمی و کارشناسانه، می‌تواند نقاط روشن‌تری را برای فرآیند توسعه و پیشرفت جامعه فراهم کند و این نوع اختلاف نظرهای کارشناسی نشان از تفرقه و تشتت نیست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در ادامه با مذموم دانستن اختلاف افکنی و یا دامن زدن به اختلافات گفت: معتقدم هیچ انسان و جریان اصیل و معتقد به آرمان‌های انقلابی و ملی به جای اتحاد و انسجام، اختلافات عموما موهوم را عمده نمی‌کند.
وی در خاتمه گفت: امیدوارم مدیران دستگاه‌های دولتی مستقر در گیلان در سال 1398 نیز در قالب شورای برنامه‌ریزی استان و دیگر شوراها به ریاست دکتر‌ سالاری، در خدمت به آرمان‌های توسعه استان و مردم شریف گیلان موفق باشند.
در این جلسه در ارتباط با اتمام و بهره‌برداری از پروژه مهم راه آهن قزوین-رشت به همت و تلاش‌ها و هدایت‌های همه جانبه و نقش بی‌بدیل نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید شد.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان دستگاه های دولتی سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کارشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • علی مطهری: حاندان مطهری همه به یک گونه فکر می‌کنند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند