Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@18:31:33 GMT

تظاهرات "جليقه‌ زرد‌ها" در فرانسه ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۶۴۵

تظاهرات 'جليقه‌ زرد‌ها' در فرانسه ممنوع شد

خبرگزاري آريا - دولت فرانسه روز دوشنبه برگزاري هرگونه تظاهرات و تجمع در برخي مناطق اين کشور را رسما ممنوع اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين ممنوعيت شامل خيابان "شانزليزه" پاريس و دو شهر ديگر فرانسه خواهد بود.
دولت فرانسه اين تصميم را به منظور پايان دادن به تظاهرات اعتراضي در اين کشور اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"ادوار فيليپ" Édouard Philippe نخست وزير فرانسه نيز از تغيير رئيس پليس پايتخت خبر داد و اعلام کرد فرمانده پليس "بوردو" جايگزين فرمانده پليس "پاريس" خواهد شد.
اين تصميمات پس از نشست مشترک رئيس جمهور و نخست وزير فرانسه اتخاذ شد.
فرانسه از 17 نوامبر 2018 شاهد اعتراضات مردمي عليه سياست هاي دولت اين کشور است.
اعتراض‌ها درابتدا در واکنش به سياست‌هاي اقتصادي "امانوئل مکرون" رئيس جمهور فرانسه به ويژه در حوزه سوخت و ماليات آغاز شد، اما به سرعت جنبه‌اي سياسي يافت.
معترضان فرانسوي که خود را "جليقه زردها" ناميده اند، سياست هاي "مکرون" را سبب تشديد فشارها بر شهروندان فرانسوي دانسته و خواستار برکناري وي هستند.
بر اساس نظرسنجي اخيري که توسط موسسه "اودوکسا" Odoxa براي راديو فرانسه و روزنامه "لوفيگارو" انجام شده، سه چهارم مردم فرانسه از عملکرد "مکرون" راضي نيستند.
117
درسناي فرانسه تصويب شد؛ قانون سرکوب جليقه‌زردها
حمايت مکرون از ادامه سرکوب جليقه زردها

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر

در جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می کند.

 در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا