Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: به علت بارش برف و کولاک، گردنه بیو در مسیر بجنورد- شوقان مسدود و تردد خودروها در گردنه اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین تنها با زنجیر چرخ میسر است.

علی اصغر بدیعی مقدم دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون مسافران عبوری از مسیر گردنه بیو در محور بجنورد- شوقان در برف و کولاک گرفتار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دید افقی در این محور به شدت کاهش یافته است، افزود: راهداران در این مسیر مشغول امدادرسانی و بازگشایی محور هستند.
مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در محور اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از رانندگان عبوری انتظار می رود با احتیاط برانند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: مسافران گرفتار در مسجد روستای حصار حسینی بجنورد اسکان داده شده اند.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی دمای هوای استان در آغاز تعطیلات نوروز بویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش محسوس می یابد.
بر این اساس سامانه بارشی فعالی که از یکشنبه شب در استان آغاز شده تا چهارشنبه شب استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب وزش باد شدید بعضی ساعات باد بسیار شدید و رگبار باران توام با رعدوبرق و در پاره ای نقاط با احتمال تگرگ و بتدریج بارش باران خواهد شد.
اوج فعالیت این سامانه تا سه شنبه صبح می باشد که با توجه به رگباری بودن بارش آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود.
از امشب تا چهارشنبه نیز با توجه به کاهش محسوس دما در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و مه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی می شود.
در این راستا کاهش محسوس 16-14 درجه سلسیوس دما تا صبح پنج شنبه بویژه در ساعات روز پیش بینی می شود.
بر این اساس به ارگان ها و ادارات ذیربط توصیه می شود تمهیدات لازم برای جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی به عمل آید و به مسافران نیز توصیه می شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند تا مشکلی را در طول سفر نداشته باشند.
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که مسیرهای ارتباطی این استان در ایام تعطیلات نوروز پر تردد است.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري برف و كولاك خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد