Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@22:38:14 GMT

مادرباردار آزادشهری منتظر بازگشایی جاده

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۱۲۴

مادرباردار آزادشهری منتظر بازگشایی جاده

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مادر باردار روستای «نراب» آزادشهر در مرکز بهداشت کاشیدار منتظر بازگشایی جاده است تا به بیمارستان منتقل شود.

به گزارش مشرق، علیرضا کمال غریبی اظهار کرد: بعدازظهر دوشنبه وضعیت نامساعد مادر باردار ساکن روستای «نراب» بخش کوهساران آزادشهر به مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خانواده این مادرباردار تصمیم داشتند وی را با نیسان به پایین دست منتقل کنند و به کاشیدار رسیدند.

بیشتر بخوانید:

خدمات‌رسانی ۱۰۰ نیروی ارتش به مسافران در برف مانده ارتفاع برف در مازندران به یک‌ونیم متر رسید هشدار پلیس: رانندگان امشب از محور فیروزکوه تردد نکنند نفربرهای سپاه در راه کمک به درراه‌ماندگان

کمال غریبی گفت: آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد اما به دلیل برفی مسدود بودن جاده، این خانم اکنون در درمانگاه بهداشتی و درمانی کاشیدار است و ماما از وی مراقبت می‌کند و مشکل خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه مشاوره پزشکی تلفنی هم انجام شده، تأکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در اولین زمان ممکن نیروهای راهداری این محور را بازگشایی می‌کنند تا این مادر باردار بلافاصله به بیمارستان منتقل شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار حوادث اورژانس کشور بارش برف زن باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به تداوم بارندگی در استان هشدار داد: دامداران، کشاورزان و مزرعه داران ماهی در این بارش ها خسارت هایی را متحمل می شوند که با بیمه کردن بخشی از این خسارت ها جبران می شود. علیرضا نیکروز تاکید کرد: تکرار سامانه بارشی تا پایان سال دور از انتظار نیست و ضرورت داد عشایر، کشاورزان اعم از باغداران، صیفی جات و حتی شیلات استان بیمه محصول خود را جدی بگیرند تا بخشی از خسارت ها با بیمه جبران شود. وی با اشاره به خسارت های سامانه بارشی سه روز گذشته گفت: علاوه بر خسارت های محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران و باشت برخی راه های روستایی شهرستان کهگیلویه مسدود شده است که همکاران راهداری در حال بازگشایی آنها هستند. نیکروز با اشاره به ریزش جاده پاتاوه- دهدشت حد فاصل «قلعه دختر» و «قلعه گل» (همجوار روستای «دشت قاضی») ادامه داد: بلافاصله پس از ریزش، این جاده ملی بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به دیگر خسارت های بارندگی در استان گفت: راه های عشایری و برخی از عشایر ما دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر استان کمک های لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند