Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نجات بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیشب امدادگران هلال احمر استان در چند حادثه به یاری حادثه دیدگان شتافتند که این حوادث شامل برف و کولاک، سیلاب و حوادث جاده ای بود.
وی با بیان اینکه بیشترین مشکل برف و کولاک در محور بجنورد- شوقان بود، تصریح کرد: شب گذشته ده ها دستگاه خودرو در این مسیر فرعی گرفتار در برف بودند که امدادرسانی به آنان تا ساعاتی پس از نیمه شب ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان در حادثه برف و کولاک شب گذشته در هفت محور به 64 نفر از مسافران جاده ای امداد رساند.
نجات اظهار داشت: همچنین دیروز به 6 مورد تصادف جاده ای توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شد که بیشتر آن واژگونی خودرو بود که در این حوادث 28 نفر مصدوم شدند.
وی افزود: امدادگران این جمعیت در 2 مورد حادثه سیل و آبگرفتگی منازل روستایی در مناطق سنخواست و اسفراین نیز 17 نفر را نجات دادند.
نجات گفت: با دریافت گزارش گم شدن 2 چوپان در ارتفاعات مانه و سملقان، تیم های امداد کوهستان این جمعیت دیشب به منطقه اعزام شدند که متاسفانه هنوز یکی از این مفقود شدگان پیدا نشده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در مجموع دیروز و دیشب این جمعیت با به کارگیری 24 تیم در حادثه های مختلف امدادرسانی کرد.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی خودرو کوهستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به ۴ شهرستان متأثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.

او افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.

کاوسی اظهار کرد: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، ۷ نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امداد و نجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز ۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.

او با عنوان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود تصریح کرد: یک تیم از شهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.

کاوسی بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی