Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق مصوبه شورای عالی کار برای حداقل حقوق کارگران حداقل عیدی درسال ۹۸ حدود ۳ میلیون و ۳۳هزار و ۷۶۴ تومان و حداکثر عیدی سال ۹۸ حدود ۴میلیون و ۵۵۰ هزار و ۶۴۶تومان خواهد بود. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار بعد از نشستی چند ساعته که از عصر 27 اسفند ماه97 آغاز شد، تصمیم به افزایش حداقل دستمزد کارگران از یک میلیون و 114 هزار تومان سال گذشته به یک میلیون و 516 هزار و 100تومان در سال 98 گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل دستمزد 98 کارگران تعیین شد/ حداقل دستمزد یک میلیون و 516هزارتومانافزایش دستمزد کارگران تا بیش از 30درصد قوت گرفت

همچنین حق بن با افزایش 80 هزار تومانی از 110هزار تومان در سال97 به 190 هزار تومان در سال 98 رسید. پایه سنواتی باافزایش 190 هزار تومانی به 70000هزار تومان رسید. حق مسکن 100 هزار تومان شد.

مطابق مصوبه  شورای عالی کار برای حداقل حقوق کارگران حداقل عیدی درسال 98 حدود 3 میلیون و 33هزار و 764 تومان و حداکثر عیدی سال 98 حدود 4میلیون و 550 هزار و 646تومان خواهد بود. 

با این حساب، حداقل دریافتی یک کارگری با تعداد3.3 نفر در ماه از حدود یک میلیون و 500 هزار تومان به 2 میلیون و20 هزار تومان افزایش یافت.

 جزئیات حداقل عیدی کارگران در سال 98 به شرح زیر است.

 

انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته دستمزد اخبار حقوق و دستمزد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته دستمزد کمیته دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعیین دستمزد کارگران به بعد از عید موکول شد هنوز رقم دستمزد مشخص نیست

دیگر خبرها

  • تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳
  • ببینید | دستمزد کارگران چند درصد افزایش یافت؟ حداقل حقوق چقدر تعیین شد؟
  • جزئیات حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ + حداقل حقوق و جزئیات
  • چرا حداقل دستمزد کارگران باید ۱۵ میلیون تومان باشد؟
  • روایت جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳؛ حداقل دستمزد کارگران ۱۵ میلیون تومان می‌شود؟
  • یک روایت جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ حداقل دستمزد کارگران ۱۵ میلیون تومان می‌شود؟
  • حق عائله‌مندی به دستمزد کارگران اضافه می‌شود
  • حداقل افزایش حقوق کارگران در سال آینده باید ۳۰ درصد باشد
  • آخرین خبر‌ها از تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ (فیلم)
  • گام های نهایی تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده