Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- ایرنا - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دلفان گفت: امسال 16 میلیاردو 560 میلیون ریال از محل تسهیلات اشتغال فراگیر و روستاییان به چهار واحد تولیدی این شهرستان پرداخت شده است.

نیکزاد رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال 34 واحد صنعتی برای درایفات تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند اما تنها چهار واحد از آنها موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فعالیت های حوزه فرش در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:صدور 162 کارت قالیبافی ، 130 کارت مشاغل خانگی، برپایی 5 دوره آموزش به بافی برای 150 نفر ، زیر پوشش قرار گرفتن بیمه قالی بافی 75 قالیباف و 400 مورد بازرسی را از مهمترین اقدامات در این بخش بوده است.
به گفته وی به 30 نفر از واجدین شرایط نیز تسهیلات 50 و 200 میلیون ریالی در بخش فرش و مشاغل خانگی پرداخت شده است.
وی صدور و تمدید 542 پروانه کسب ،بازرسی از 16 هزار واحد صنفی و خدماتی توسط واحد نظارت و بازرسی اصناف رااز مهمترین فعالیت های اتاق اصناف برشمرد و افزود: امسال برای 429 واحد متخلف پرونده تشکیل شد که متخلفین به پرداخت 9 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.
7270/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد داخلي تسهيلات دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، محمد غلامی با اشاره به صدور ۳۶ پروانه بهره برداری در سال ۸۷، ۲۴ پروانه در سال ۸۸ و ۳۲ پروانه در سال ۸۹ افزود: ۳۲ پروانه در سال ۹۰، ۲۱ پروانه در سال ۹۱ و ۲۲ پروانه در سال ۹۲ صادر شده است.

وی با اشاره به صدور ۲۲ پروانه در سال ۹۳، ۲۰ پروانه در سال ۹۴ و ۲۶ پروانه در سال ۹۵ ادامه داد: ۲۱ پروانه در سال ۹۶، ۲۸ پروانه در سال ۹۷، ۲۴ پروانه در سال ۹۸ و ۳۳ پروانه در سال ۹۹ صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با بیان اینکه در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۴۴، ۲۴ و ۵۳ پروانه بهره برداری صادر شده است، گفت: با توجه به موارد یادشده، امسال رکوردی ۱۵ ساله در صدور پروانه بهره برداری صنعتی و توسعه به ثبت رسیده است.

غلامی درخصوص احیای واحد‌های صنعتی راکد و غیرفعال بیان کرد: ۱۷ واحد تولیدی شهرستان دزفول با همت و پیگیری دولت و همراهی مدیران استانی و شهرستانی و همچنین دادستان در راستای رفع موانع تولید و اشتغال در شهرستان دزفول در سال ۱۴۰۲ به چرخه تولید برگشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۹۹ پنج واحد و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هر کدام ۹ واحد به چرخه تولید برگشته است، آمار امسال رشد ۹۰ درصدی نسبت به سال گذشته و یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: امید است در سال جاری با همتی که در تولیدکنندگان شهرستان مشاهده می‌شود طرح‌های در دست اجرا که افزون بر ۷۰ واحد هستند با تامین اعتبار و تامین تسهیلات در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسند.

شهرستان دزفول دارای ۳۲۲ واحد صنعتی و معدنی است که در شهرک‌های صنعتی در حال فعالیت تولیدی هستند.

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • انجام ۴۲۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بندرانزلی
  • اولویت بانک‌های خوزستان پرداخت تسهیلات ساخت مسکن
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی الگوی خوب مدیریتی است
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • ۵۹۱۹ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل احداث و تحویل داده شده است