Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@01:25:21 GMT

تعهد اشتغال استان قزوين در سال 97 محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۶۷۸

تعهد اشتغال استان قزوين در سال 97 محقق شد

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قزوين گفت: دستگاه هاي اجرايي استان در سال جاري ايجاد 20 هزار فرصت شغلي را تعهد کرده بودند که بيش از عدد تعيين شده تحقق يافت.

مسعود بابايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امسال ايجاد 17 هزار و 500 فرصت شغلي در دستگاه هاي اجرايي و 2 هزار و 500 فرصت شغلي در بخش مسکن و حوزه وابسته به آن مانند راه سازي،پلسازي و شهرداري ها سياست گذاري شده بود که بيش از رقم تعيين شده محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: همه دستگاه هاي متولي اشتغال استان از سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزي، دانشگاه علوم پزشکي،کميته امداد امام خميني(ره) و... در اين زمينه مشارکت و همراهي داشتند و بايد از تلاش هاي آنها براي اشتغالزايي در استان قدرداني کرد.
بابايي اضافه کرد:سازمان صمت استان هشت هزار فرصت شغلي، کميته امداد 2 هزار و 500 ، جهاد کشاورزي 6 هزار و دانشگاه علوم پزشکي 500 فرصت شغلي را تعهد کرده بودند که به شکل کامل محقق شد.
اين مسئول اضافه کرد:با فرصت هاي شغلي ايجاد شده بالغ بر 9 هزار بيمه شده جديد به آمار بيمه شدگان استان قزوين اضافه شد.
وي با اشاره به تسهيلات اشتغال روستايي در استان، گفت: مجموع اعتبارات ابلاغي استان در اين زمينه 934 ميليارد ريال بود که بيش از رقم ابلاغي حدود يک هزار و 500 ميليارد ريال پرداخت شد و قزوين رتبه پنجم کشور را در حوزه پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي پايدار در روستاها و شهرهاي کمتر از 10 هزار نفر جمعيت به دست آورد.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳