Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:42:06 GMT

حقوق معوقه شهرداری های قزوین پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۷۷۵

حقوق معوقه شهرداری های قزوین پرداخت شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: بخشی از حقوق معوقه و بدهی شهرداری های استان به حساب آنها واریز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی روز سه شنبه افزود: با پیگیری های استاندار اعتباری از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بابت حقوق معوق شهرداریهای استان اختصاص یافته که طی به حساب شهرداریها واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با بیان اینکه شهرداری ها نوک پیکان خدمت رسانی به جامعه هستند به اهمیت خدمات شهرداری ها اشاره کرد و گفت: ارایه خدمات مطلوب و مستمر در ایام نوروز به گردشگران و شهروندان از جمله در حوزه تنظیف معابر و خیابان ها به تمامی شهرداری های استان تاکید شده است.
استان قزوین دارای 25 شهرداری است.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت شهري شهرداري هاي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • شناسایی رسوب ۲۵ همت در سپرده دستگاه‌ها با حساب واحد خزانه
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • بازداشت فیشینگ‌کار حرفه‌ای در استان البرز
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین