Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین، امروز و بعد از حدود یک دهه از استقبال سرد علی کریمی می گوید.به گزارش بلاغ،«کریمی یک مقدار با من…»، احمدی نژاد ضمن بیان این جمله می افزاید: «با علی کریمی شوخی کردم، حس کردم علی کریمی از من فاصله می گیرد. تصویری از من در ذهنش داشت که خوب نبود.»

رئیس جمهور پیشین ایران در ادامه اضافه می کند: «تصویری از من در ذهنش داشت که اگر خودم هم آن تصویر را می دیدم خوشم نمی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جديد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد

سعید کریمی نسب به عنوان رئیس جديد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر كرمان معرفي شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، مراسم تکریم مسعود حسینی سروری و معارفه سعید کریمی نسب به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان، با حضور حسین اکبری‌فرد رئیس اين دانشگاه، قاسم محمدی نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و عبدالمجید جلایی مشاورعالی رئیس دانشگاه و جمعی از مدیران و کارشناسان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات مسعود حسینی سروری در مدت تصدی ریاست دانشکده برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و افزود: دانشکده فنی و مهندسی یکی از دانشکده‌های مهم دانشگاه شهید باهنر از لحاظ کارکرد آموزشی و پژوهشی است. 

وي گفت: طبیعتاً فعالیت در این حوزه دارای اهمیت ویژه‌ایی بوده و بسیار تاثیرگذار است.

او تاكيد كرد: ما باید نگاه واقع گرایانه‌ای به مسائل کشور داشته باشیم و با توجه به وضعیت کنونی کشور، رسالت مهمی برعهده داریم و لازم است توانایی حل چالش‌ها و مسائل مختلف را در جامعه دانشگاهی ایجاد نمائیم. 

اكبري گفت: امید است رئیس جدید دانشکده با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشکده و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تعیین شده دانشگاه بتواند در پیشبرد اهداف دانشگاه گام بردارد.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر از از زحمات و تلاش‌های دکتر مسعود حسینی سروری رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی تقدیر گردید و طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه، سعید کریمی نسب عضو هیأت علمی بخش معدن دانشکده فنی و مهندسی، به سمت ریاست دانشکده فنی و مهندسی اين دانشگاه منصوب شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بسته حمایتی برای خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی
  • ادعای معاون احمدی نژاد درباره سهم اصلاح طلبان از مجلس دوازدهم
  • پاسخگویی مارک‌ میلی درباره خروج آمریکا از افغانستان
  • رئیس جديد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • فیلم | شوخی عجیب تیموری با آقای جدی می فرمایید | میکس جواد عزتی و احمدی نژاد می شود آقایجدی می فرمایید
  • ببینید | شوخی عجیب یوسف تیموری با آقای «جدی میفرمایید» روی آنتن تلویزیون: میکس جواد عزتی و احمدی‌نژاد!
  • دبیر حکم محکومیت قطعی جدیدی را گرفت
  • (تصویر) قابی دیدنی از دیدار عباس قادری با رئیسی!
  • مرادی: والیبال روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد/ بدون حاشیه ۴ ماه را سپری کردیم