Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:57:38 GMT

تسهیل گری در فریضه نماز از وظایف دولت است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۸۲۹

تسهیل گری در فریضه نماز از وظایف دولت است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ایجاد فضای لازم و تسهیل گری در فریضه نماز از وظایف دولت است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی دوشنبه شب در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: در تمام کشور برای ستاد سفر کمیته‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام وظایفی دارند، اکنون با توجه به پیش رو بودن فصل گردشگری تأکید ویژه‌ای بر موضوع نماز و تسهیل‌گری آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ایام نوروز با توجه به حجم بالای مسافران در استان و آنچه که در اختیار داشته و ایجاد کرده‌ایم، باید با امکانات موجود خود بتوانیم شرایطی برای مسافران ایجاد کنیم تا برای انجام این فریضه الهی مشکلی نداشته باشند.
استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه‌های متولی و فرهنگی، مساجد شهری و بین راهی را ساماندهی و مراکز خدمات بین راهی نیز کنترل شوند امکانات کافی را فراهم شود.
خادمی اضافه کرد: هدف اصلی ما ارائه خدمات رفاهی بهتر است، تمام دستگاه‌های متولی و دیگر موسسات خصوصی و مردمی به این موضوع خطیر توجه خاص داشته باشند.
وی ادامه داد: کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های فرهنگی، امور بانوان، نماینده استانداری به منظور بررسی و تسهیل گری برای اقامه نماز و خدمات رفاهی مسافران باید تشکیل شود.
استاندار لرستان یادآورشد: در سال آینده نشستی برای هماهنگی مدیریت مساجد تشکیل شود تا موارد و مشکلات آنها را بررسی کنیم.
خادمی گفت: رستوران‌ها، مراکز گردشگری و اقامتی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی موظف هستند مساجد مجموعه خود را تجهیز و ساماندهی کنند.
وی افزود: امسال برای کشاورزی و منابع آبی استان پربارش و مناسب بود اما از طرفی به تاسیسات و راه‌های استان خساراتی وارد شده که دستگاه‌های استان آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی دارند.
7273/3210

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي استاندار لرستان فريضه نماز خدمات نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های خدمات نوروزی آماده استقبال از مسافران

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رحیم خاکی در مراسم افتتاح پایگاه‌های خدمات سفر نوروزی که روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور استاندار البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران دستگاه‌های مستقر در پایگاه خدمات نوروزی بوستان امید برگزار شد، گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با استفاده از کیو آر کد کتابچه الکترونیک جاذبه‌های گردشگری در پایگاه‌های خدمات سفر انجام می‌شود تا گردشگران و مسافران از جاذبه‌های استان دیدن کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد: گشت‌های نظارتی تخصصی اداره کل میراث‌فرهنگی و همچنین گشت‌های نظارتی تلفیقی با دیگر دستگاه‌ها همه روزه در ایام نوروز انجام می‌شود تا ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان به بهترین نحو انجام شود.

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های خدمات نوروزی آماده استقبال از مسافران
  • ۱۹ ایستگاه نوروزی در مبادی البرز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند
  • ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان افتتاح شد
  • ۱۱ کمیته خدمات سفر در اصفهان تشکیل شد
  • آمادگی دستگاه‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی
  • برگزاری کمیته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با هدف توسعه گردشگری
  • دستگاه های خدمات‌رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • تمهیدات مدیریت بحران فارس و لرستان درپی هشدار سیلاب
  • آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه
  • امیدآفرینی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه ها است