Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری از فعالیت گروه جهادی رضوان با حضور بیش از ۱۳۰ جهادگر جهت خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان نهبندان برای ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، « مهدی هنری» شامگاه (27 اسفند) در حاشیه بازدید جمعی از مسئولین از اقدامات گروه های جهادی نوروز اظهار کرد: گروه جهادی رضوان از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر تهران و حوزه علمیه قم از 22 اسفندماه به شهرستان نهبندان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: این گروه های جهادی در زمینه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا 4 فروردین ماه 98 به مردم این منطقه خدمات ارائه می دهند.

 


هنری ادامه داد: هر ساله در ایام تعطیلات نوروز گروه های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه های تهران در مناطق مرزی استان حضور می یابند.

 

به گفته وی گروه جهادی رضوان 12 سال است که با حضور مداوم در مناطق محروم نهبندان فعالیت دارد و خدماتی را به مردم روستاهای محروم ارائه می کند.

 

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی  با تاکید بر اینکه این گروه با سابقه طولانی حضور در این مناطق توانسته ارتباط گیری خوبی با اعضای هسته های جهادی روستاها داشته باشد، عنوان کرد: این گروه جهادی در طول سال به طور مستمر خدمات مورد نیاز مردم این مناطق را دنبال و پیگیری می کنند.


هنری با بیان اینکه امسال 130 نفر از جهادگران در منطقه حضور پیدا کردند، گفت: این جهادگران ایام عید را میهمان مناطق و روستاها هستند و در عرصه های عمرانی و اشتغال و به طور ویژه زیرساخت های عمرانی مرتبط با اشتغال فعالیت دارند.


وی یکی از برنامه ها را واحدهای الگویی دام و طیور دانست که در این منطقه ساخته می شود، افزود: همچنین پروژه های مختلف در عرصه های نهالستان، کارگاه های اشتغال و تکمیل پروژه های نیمه تمام را نیز انجام می دهند.


رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به مجموع پروژه هایی که جهادگران امسال در این منطقه کار می کنند، بیان کرد: گروه های جهادی توانستند 200 میلیون تومان از محل کمکهای خیرین برای اجرای پروژه ها و ارئه خدمات به مردم  استان جذب کنند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان ایام نوروز چهارشنبه سوری مجلس دیدار با مراجع نشست خبری محمد جواد ظریف امام جواد ع روستای محروم رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گروه های جهادی بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد