Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:در لحظه تحویل سال نو مردم در بقاع متبرکه حضور می‌یابند تا سال نو را با حضور در اماکن متبرکه تحویل کنند.

وی افزود: ۱۰۷ بقعدر ایام نوروز در خدمت زائران است البته تمام بقاع آماده پذیرایی از زائران است اما برای این ۱۰۷ بقعه برنامه‌های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه در ۱۸ بقعه خیمه طرح معرفت برپا می‌شود، اضافه کرد:سعی کردیم یک محیط آرام، امن و تمیز در بقاع متبرکه استان برای زائران فراهم کنیم.

مجیدی ادامه داد در برخی از بقاع متبرکه از جمله امامزاده اسماعیل باراجین و امامزاده علی اکبر زرآباد امکان اسکان مسافران را فراهم کردیم.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز ۶۷ مبلغ از حوزه علمیه قم به صورت تمام وقت در بقاع متبرکه استان قزوین حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: دوره‌های ویژه کار در نوروز را گذرانده اند و بیش از ۴۳ هزار جایزه و اقلام فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفتیم.

به گفته مجیدی در بیش از ۵۸ بقعه استان مراسم تحویل سال نو را برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مجموعه استان در حوزه‌های مختلف هماهنگی‌های لازم را باهم داشتند تا در ایام تعطیلات نوروز ضمن ارائه خدمات به شهروندان، خاطره خوشی را برای مسافران نوروزی داشته باشند که در این میان اداره کل اوقاف هم بخش فرهنگی را برعهده گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: با توجه به اینکه بخشی از موقوفات استان در راستای حمایت از نیازمندان است، از محل این موقوفات مبالغی را در اختیار این بزرگواران قرار دادیم.

مجیدی اضافه کرد: اگر چه بضاعت ما زیاد نبود اما سعی کردیم ۸۰ میلیون تومان اعتبار را بین ۸۰۰ خانوار نیازمند توزیع کردیم.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان هم برای ۶۰۰ خانوار از محل درآمد موقوفات غیرمتصرفه در قالب بسته‌های غذایی و البسه توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: ترویج این نوع موقوفات یکی از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم شاهد وقف‌های جدید در این حوزه باشیم.

مجیدی اظهار کرد: ۵۴ نفر از کارمندان اوقاف برای طرح آرامش بهاری شیفت بندی شدند و حدود ۲۰۳ نفر هم در امامزادگان در خدمت مردم هستند.

کد خبر 4571830

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف قزوین تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی در مراسم سالگرد خادم الشهدا، شهید محمد سلیمانی که در مسجد جامع رودسر برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: پس از گذشت ٧ دهه از تشکیل این رژیم غاصب و کودک کش، هیچ کشوری توان رویارویی با این رژیم جعلی که مورد حمایت آمریکای جنایتکار و دیگر هم پیمانانشان است را نداشت، اما به فضل الهی و با تکیه بر توان دانشمندان غیورمان در صنعت نظامی، این عملیات با اقتدار انجام شد و موجب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند این عملیات فقط یک سیلی بوده و در صورت تعرض به خاک کشورمان از هر نقطه از دنیا، جمهوری اسلامی با اقتدار و تمام توان در برابر هرگونه تعرض و تهدید ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل ارتش هم در این مراسم با بیان اینکه خادمین شهدا با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، با حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در راه خدمت به زائران تلاش می‌کنند، گفت: شهید محمد سلیمانی از جمله خادمینی بود که تا پای جان در این راه تلاش کرد و خداوند هم مزد خدماتش راعطا کرد.

خادم شهید محمد سلیمانی ششم فروردین سال ٨٩ ، بر اثر حادثه‌ای هنگام خدمت به زائران راهیان نور، در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در پادگان میشداغ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری