Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: تمهیدات لازم در راستای تامین سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی این منطقه اندیشیده شده و در این ایام مشکلی در توزیع فرآورده های نفتی وجود نخواهد داشت.

فضل اله اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم در راستای تامین سوخت مورد نیاز استان کرمان طی ایام نوروز با برگزاری نشست هایی با انجمن صنفی جایگاه داران و شرکت های حمل و نقل اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی این نشست ها تدابیری در زمینه بروز بودن و آماده بکار بودن تمام تجهیزات و تلمبه های خرید و فروش فرآورده نفتی، اطمینان از موجودی مکفی فرآورده در مخازن جایگاه ها و آماده بودن جهت استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی اتخاذ شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان اظهار داشت: 242 جایگاه عرضه سوخت مایع و 77 جایگاه CNG آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی دیار کریمان هستند.
وی اظهار داشت: موجودی بنزین، نفتگاز و نفت سفید هر سه انبار کرمان، سیرجان و رفسنجان مکفی و مشکلی در سوخت رسانی نخواهیم داشت.
وی عنوان کرد: همچنین پنج جایگاه سوختگیری هواپیما در شهرستان های کرمان، رفسنجان، بم، جیرفت و سیرجان آماده تحویل سوخت هوایی خواهند بود.
اکبری تصریح کرد: طرح گلگشت نوروزی با هدف نظارت و کنترل بر جایگاه های عرضه فراورده نفتی استان کرمان از 15 اسفندماه امسال با حضور کارشناسان واحدهای مختلف تشکیل شده است.
وی افزود: در قالب طرح گلگشت نظارت به صورت مستمر بر وضعیت عمومی جایگاه ها، آماده به کار بودن تجهیزات سامانه هوشمند سوخت، کنترل های کمی و کیفی سوخت مورد عرضه و انجام بموقع تعمیرات تلمبه های این جایگاه ها انجام خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل نفتکش های جاده پیما نیز در ایام نوروز 98 آماده حمل سوخت به جایگاههای عرضه خواهند بود.
3029/7420

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شركت نفت كرمان نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان می‌گوید: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۸ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است
نوکانی منطقی کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی را از مزایای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت بیان کرد.
اندازه گیری مخازن، محاسبه و اخذ عوارض بابت کلیه باک‌های همراه کامیون‌های ترانزیتی هنگام خروج از مرز و پلمپ باک کلیه کامیون‌های ترانزیتی عراقی، هنگام ورود به داخل بازارچه‌های مرزی از مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان