Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم اسکی از عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های نونهالان و نوجوانان آسیا ابراز رضایت کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم اسکی آلپاین نونهالان و نوجوانان ایران با 8 ورزشکار پسر و دختر در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی شرکت کرد و در پایان موفق به کسب دو مدال برنز توسط شقایق کیادربندسری و آتنا کیاشمشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیرا زرگری سرمربی تیم دختران ایران که هدایت تیم بزرگسالان را نیز برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 94 اسکی‌باز دختر و پسر از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، هند، ازبکستان، لبنان، تایلند و هنگ‌کنگ و در دو رده سنی 12 تا 14 سال یا همان نونهال و 14 تا 16 سال یا همان نوجوان برگزار شد. مسابقات سطح بسیار بالایی داشت. کره جنوبی به عنوان کشور میزبان با نفرات زیادی شرکت کرد و ژاپن نیز پس از چند سال غیبت، با اسکی‌بازان خوبی به میدان آمد.

وی افزود: رقابت‌ها در همان پیستی برگزار شد که سال گذشته میزبان المپیک زمستانی بود. سال گذشته صحبت‌هایی نسبت به سخت بودن این پیست صورت گرفت و همین مسئله نشان دهنده کار دشوار اسکی‌بازان نوجوان و نونهال در این دوره است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: واقعاً فکر نمی‌کردیم مسابقات اسکی‌بازان ایران اینقدر عالی مسابقه بدهند. ما در این دوره دو مدال برنز گرفتیم و شانس چند مدال دیگر را هم داشتیم که دچار بدشانسی شدیم. برای آماده‌سازی این تیم 6 ماه اردو، سه دوره اردوی بدنسازی و 60 روز مفید اسکی روی برف برگزار شد.

زرگری با تشکر از مسئولان فدراسیون اسکی و صادق کلهر سرپرست تیم عنوان کرد: تیم ایران در چند دوره قبلی مسابقات حضور نداشت، اما امسال شرایط برای اعزام تیم مهیا شد که خوشبختانه با کسب دو مدال نیز همراه بود. فدراسیون برای این اعزام سنگ تمام گذاشت و آینده‌نگری برای این ورزشکاران انجام داد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های گفت: قرار است بعد از عید نوروز برنامه سه ساله‌ام را برای تیم‌های بانوان به فدراسیون بدهم. برنامه اصلی برای المپیک جوانان است و امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر یک نسل خوب و موفق را برای اسکی ایران در بخش بانوان ایجاد کنیم.

سمیرا زرگری: سرمربیگری من در تیم اسکی بانوان برای برخی‌ها سنگین است/ مدرس سوئیسی به سرمربی پیشین ایران لقب «سم» داد

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور