Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفرتوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز کلاس های درس در مدارس مورد نظر برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را بعمل آورد.
توان افزود: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه های مستقر در شهرستان استفاده می شود تا به بهترین شکل مناطق دیدنی و گردشگری به مسافران و مهمانان معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، محیط های شهری و روستایی باید برای مسافران آماده و آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته و ورودی های شهرستان نیز باید ساماندهی شوند.
فرماندار دیواندره با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی گفت: دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی را داشته باشند.
توان، بر تجهیز و رفع نواقص مراکز خدمات بین راهی و اقامتی تاکید و اضافه کرد: دستگاه ها باید با فراهم کردن امکانات بیشتر، زمینه لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کنند.
وی افزود: عامل امنیت بویژه احساس امنیت و برخورد مناسب با مسافران و مهمانان از جمله عوامل مهمی است که در میزان ماندگاری گردشگران در منطقه تاثیر بسزایی دارد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی گردشگران و مسافران مسافران نوروزی مسافران و گردشگران نوروزی مهمانان نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید