Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:19:34 GMT

پلیس راه رشوه ۴۰۰ تومانی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۶۹۹

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از رد رشوه ۴ میلیون ریالی مامور پلیس راه " زاهدان – میرجاوه " خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد صادق رستمی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: یکی از گشت‌های پلیس راه " زاهدان – میرجاوه " هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک و آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افسر گشت پلیس راه پس از بررسی مدارک راننده متوجه شد که گواهینامه ندارد و خودرو نیز فاقد بیمه نامه است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: راننده متخلف هنگام توقیف خودرو، مبلغ ۴ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به افسر گشت پیشنهاد می‌کند.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: این مامور وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه موضوع و فرد متخلف را با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پلیس راه رشوه رد رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان