Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ میرحسن موسوی با تأکید بر اینکه امکان افزایش واگن برای مسیرهای پیش بینی شده وجود دارد افزود: درصورتی که شرکت‌های حمل و نقل مسافری ریلی بتوانند واگن مسافری لازم را تأمین کنند امکان افزایش واگن و افزایش صندلی خصوصاً در مسیرهای پرتردد وجود دارد.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مورد مسیرهایی که ظرفیت بلیت‌فروشی آن‌ها تکمیل شده است گفت: تنها در هفته دوم نوروز، مسیر مشهد دارای ظرفیت است و ظرفیت بلیت فروشی مسیر جنوب نیز تقریباً به‌طور کامل فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته موسوی به تناسب روزهای مختلف ایام نوروز هنوز ظرفیت مسیرهای دیگر باقی مانده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 راه آهن شرکت راه آهن حمل و نقل ریلی افزایش واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا