Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@17:15:20 GMT

نان گران‌تر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۰۸۴

یک مقام مسئول از ثبات قیمت نان سنگک در سال جدید به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، افزایش قیمتی برای نان سنگ در سال جدید نداریماصغر پابرجا رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌های سنگک با بیان اینکه افزایش قیمتی برای نان سنگک در سال جدید نداریم گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در این صنف وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسه‌ای با دولت در زمینه وضع نان سنگکی در بازار برگزار شد و پیش بینی می‌شود که افزایش قیمتی در سال جدید و همچنین ماه رمضان وجود نداشته باشد.

پابرجا با بیان اینکه کمبودی بخصوص در تامین مواد اولیه در نان سنگکی وجود ندارد اظهار کرد: هم اکنون نان سنگک معمولی در بازار به قیمت ۱۵۰۰ و سفارشی ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌های سنگکی در ادامه تصریح کرد: نان سنگک در صدر نان‌های ایرانی قرار دارد و از آرد سبوس‌دار درست می‌شود. از ویژگی‌های خوب این نان طعم، عطر، مغزی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن است.

پابرجا در ادامه افزود: با نانوایانی که اقدام به افزایش غیرقانونی قیمت نان کرده‌اند برخورد خواهد شد و همچنین شهروندان در صورت مشاهده افزایش غیرقانونی نان می‌توانند به نزدیکترین اتحادیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌های سنگکی، امیدواریم که وضع نان سنگکی در سال آینده همانند امسال مطلوب باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت نان سال جدید ثبات قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع خبری از افزایش شمار جان باختگان ناشی از بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در بریل خبر دادند.

منابع محلی اعلام کردند که شمار جان‌باختگان سیل ناشی از بارندگی‌های شدید در برزیل به ۲۹ نفر و تعداد مفقودان به ۶۰ نفر افزایش یافت. بارندگی که از چند روز پیش در ایالت ریو گرانده دو سول در جنوب این کشور ادامه دارد، خسارت جانی و مالی به همراه داشته است. بارندگی ها در ۱۵۴ شهرستان خسارات جدی وارد کرده و ۷۱ هزار و ۳۰۰ نفر از سیل آسیب دیده‌اند.

ادواردو لیت، استاندار ریو گرانده دو سول با تاکید براینکه، هنوز نقاطی وجود دارد که نمی‌توانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم گفت، در شرایط بسیار استثنایی قرار داریم، این ویرانگرترین رویداد در تاریخ این ایالت است.

لیت با اشاره به اینکه، تعداد جان‌باختگان می‌تواند افزایش یابد، گفت: فعالیت‌های جستجو و نجات از طریق زمین، دریا و هوا ادامه دارد. با توجه به بزرگی فاجعه، تلاش جدی برای تخلیه مردم انجام می‌دهیم.

منابع خبری اعلام کردند که سدی که بر روی رودخانه آنتاس ساخته شده است، در نتیجه جریان سنگین آب فروریخته و شهرهای اطراف زیر آب ماندند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل از مناطق آسیب دیده بازدید کرده و قول کمک از دولت مرکزی را داده است.

هلیکوپترها برای جستجو و یافتن افراد سرگردان به پرواز در آمده‌اند. در برخی مناطق، سیل به حدی شدید است که هلیکوپترها قادر به فرود نیستند. براساس پیش‌بینی هواشناسان احتمال بارش باران‌های بیشتری در این منطقه، با حرکت جبهه‌ای از هوای سرد وجود دارد.

موسسه ملی هواشناسی برزیل افزایش شدت و فراوانی بارندگی را به پدیده آب و هوایی ال نینو نسبت داده است.

کد خبر 6095877

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم
  • به مفهومی به اسم شبکه تنظیم گری کشوری نیاز داریم