Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@22:04:12 GMT

51 زندانی غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۱۰۱

51 زندانی غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه سال نو مراسم جشن و شادی با حضور مسئولان قضایی و اجرایی استان و با شرکت جمع کثیری از زندانیان در سالن ورزشی زندان یاسوج روز گذشته، 27 اسفندماه برگزار شد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک ایام مبارک رجب‌المرجب، گفت: برگزاری تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور حداکثری زندانیان از جمله اقداماتی بوده که علاوه بر پر کردن اوقات فراغت زندانیان و افزایش شناخت و معرفت و اصلاح و تربیت، باز اجتماعی شدن آنان را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل جمیاری افزود: کسب رتبه‌های برتر در ارزیابی‌های استانی از جمله جشنواره شهید رجایی، ستاد اقامه نماز، صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت، مبارزه با بی‌سوادی، جشنواره کتابخوانی رضوی و ... را نشانه تلاش مضاعف و فعالیت جهادی مجموعه کارکنان این اداره است.
وی تعامل و همراهی دستگاه قضایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره برای کاهش جمعیت کیفری ضروری است.
جمیاری تصریح کرد: از محل کمک‌های سازمان و ستاد دیه کشور و کمک خیرین هم استانی و خارج از استان امروز شاهد آزادی 51 نفر از زندانیان بدهکار هستیم که با احتساب این افراد، جمع زندانیان آزاد شده جرائم غیرعمد در سال 97 به 319 نفر می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و 43 نفر از زندانیان استان مشمول بهره‌مندی از عفو مقام معظم رهبری شده که تعداد 640 نفر آزاد و مابقی تخفیف مجازات گرفته‌اند که امیدواریم با توجه به عدم محدودیت زمانی اعمال عفو این تعداد افزایش یابد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی زندانی آزادی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند