Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت چندین ماه از انتشار عکسی غیر رسمی از فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» جدید‌ترین اثر کوئنتین تارانتینو، عوامل مختلف و بازیگر این فیلم یعنی لئوناردو دیکاپریو در صفحات شخصی خود، پوستر رسمی این فیلم سینمایی را با متن «هالیوود ۱۹۶۹» منتشر کردند که در آن دی کاپریو و برد پیت در کنار یکدیگر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته مثل همیشه منتقدینی وجود دارند و معتقد هستند که طراحی این پوستر بسیار ضعیف است که اصلا برای فیلمی با این سبک مناسب نیست و این پوستر را را با پوستر فیلم «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست دهیم» که در ژانر کمدی عاشقانه است، مقایسه کردند.


دی کاپریو در این فیلم نقش «ریک دالتون» را بازی خواهد کرد و برد پیت نیز در نقش «کلیف بوث» حضور خواهد داشت. این فیلم داستان مهاجرت این دو شخصیت را به لس آنجلس را روایت می کند که در زمان قتل‌های گروه «چارلزمنسون» در سال ۱۹۶۹ روی می دهد.

تارانتینو که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز انجام داده است سال گذشته درمورد توانایی‌های دی کاپریو و برد پیت گفته بود که ترکیب این دو بازیگر با یکدیگر هیجان انگیز‌ترین نقش‌های دوگانه بعد از پاول نیومن و رابرت ردفورد ‌است.


مارگو رابی نیز با نقش شارون تِیت، زنی که در دوران بارداری توسط گروه چارلز منسون کشته شده در این فیلم ایفای نقش‌می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به آل پاچینو، امیل هرش، دامین لوییز، بروس دِرن، جیمز مارسدن اشاره کرد؛ لوک پری نیز که چندی پیش در چهارم ماه مارس (۱۳ اسفند) در گذشت، آخرین بازی خود را در این فیلم انجام داد؛ فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» در ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تو را است معجزه در کف ز دشمنان نهراس

پوستر ویژه رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت انتشار سروده‌ای که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی (ع) با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

رسانه KHAMENEI.IR بر این اساس و با توجه به داستان قرآنی مواجهه حضرت موسی (ع) با دسیسه‌های فرعون، پوستر «تو را است معجزه در کف» منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

در ادامه نیز متن کامل این سروده را می‌خوانید:

دلا ز معرکه محنت و بلا مگریز
چو گردباد به‌هم پیچ و چون صبا مگریز

تو راست معجزه در کف، ز ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

تو موج غیرت و عزمی، ز بحر بیم مدار
حذر ز غش طوفان مکن ز جا مگریز

ز سست عهدی ایام دلشکسته مشو
نشانه باش چو پرچم، ز بادها مگریز

چو صخره باش و مکن تکیه جز به دامن کوه
به حق سپار دل خویش و از دعا مگریز

تو از تبار دلیران خیبر و بدری
چو ذوالفقار و چو حیدر بزن صلا مگریز

به نوشخند منافق ز ره کنار مگیر
به زهرخند معاند به انزوا مگریز

چو ره به قبله‌ای امن است پایمردی کن
خطا مکن، ز توهم به ناکجا مگریز

چو تیر را هدف گیر و بر هدف بنشین
ز کج‌روی به حذر باش و از خدا مگریز

امین خلق و امانت‌گزار یزدان باش
به صدق کوش و خطر کن ز مدعا نگریز

کد خبر 747173

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • تو را است معجزه در کف ز دشمنان نهراس
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود