Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:57:36 GMT

حقوق تمام کارکنان دولت پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۳۳۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیستم اسفندماه هم یارانه نقدی و هم بیشتر حقوق‌ کارکنان دولت واریز شد و در حال حاضر هیچ دستگاهی نیست که حقوق دریافت نکرده باشد. ناطقان: محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی که ساعاتی قبل در محل این سازمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص حقوق و دستمزد کارکنان دولت، گفت: سازمان برنامه به قولی که داده بود عمل کرد و در بیستم اسفندماه هم یارانه نقدی و هم بیشتر حقوق‌ها واریز شد و در حال حاضر هیچ دستگاهی نیست که حقوق دریافت نکرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای سال آینده نیز پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی که به مجلس بردیم مورد پذیرش نمایندگان قرار گرفت اگرچه فرمولی که مجلس نیز گفت همین ۲۰ درصد است. به هر حال ما مطابق با قانون عمل خواهیم کرد.

نوبخت تاکید کرد: برای سال آینده در راستای محدود کردن عوامل تورم زا، بیش از آنچه که در سال جاری اهتمام برای کنترل نرخ تورم و ارزش پول ملی داشتیم، تلاش خواهیم کرد. منبع: مهر برچسب ها: نوبخت ، حقوق ، کارکنان دولت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نوبخت حقوق کارکنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم