Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ ۴ میلیون ریال به حساب هر خانوار مرزنشین آذربایجان‌غربی واریز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، روز گذشته از محل فروش سوخت سهمیه مرزنشینان مبلغ ۴ میلیون ریال به حساب هر خانوار مرزنشین واریز شد.

واریزی حق سوخت مرزنشینان به دنبال تغییر شکل فروش سهمیه سوخخت از حواله به مزایده قانونی و شفاف انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۵ هزار خانوار مرزنشین آذربایجان غربی این مبلغ را دریافت کردند که کل مبلغ واریزی به طور مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال می‌شود.

این دومین واریزی مبلغ فروش سهمیه سوخت مرزنشینان به حساب سرپرستان خانوار است. پیش از این نیر در دهه فجر مبلغ ۴ میلیون ریال به حساب این خانوارها واریز شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد