Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@13:24:19 GMT

وریا: بیش از اینکه با هم رقیب باشیم، رفیق هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۵۹۸

به گزارش پارس نیوز، 

وریا غفوری ستاره این روز‌های استقلال در سال ۹۷ یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود اگرچه نامش در عین ناباوری در آخرین روز‌های منتهی به جام جهانی خط خورد. او در عوض بهترین بازی‌ها را در جام ملت‌ها برای تیم ملی انجام داد. وریا در آستانه آغاز سال ۱۳۹۸ به خبرورزشی گفت: آرزوی من برای هموطنان خوب و دوست‌داشتنی‌ام این است که سال ۹۸ برایشان سالی پر از برکت و سلامتی باشد و روز‌های خوب و شادی را سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تمام ورزشکاران و فوتبالیست‌های عزیز هم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و از خدا می‌خواهم ورزش ما در سال ۹۸ موفق و سرافراز باشد. این درست است که ما در رده باشگاهی رقابت سختی با سایر تیم‌هایی، چون پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و... داریم، ولی بیشتر از اینکه با هم رقیب باشیم، رفیق هم هستیم. برد و باخت می‌آید و می‌رود، ولی این رفاقت‌هاست که می‌ماند و برای همه فوتبالیست‌های کشورم آرزوی موفقیت دارم. وریا همچنین ابراز امیدواری کرد که استقلال بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به نتایجی که دلخواه هواداران است، دست یابد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال جام جهانی تیم ملی شادی رقابت لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا بازی تیم ملی رقابت لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مندز سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین اسامی لیست و نه بازیکن را جهت حضور در لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که تمامی ستاره های این تیم در این لیست حضور دارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

پاسورها: لوسیانو دچکو، ماتیاس سانچز، ماتیاس ژیرادو، پابلو اورچویچ و ازکوئیل وازکئز،

قطر پاسورها: برونو لیما، پابلو کوکارتسف و مانوئل بالاگه

سرعتی‌زن‌ها: آگوستین لوزر، مارتین راموس، خوآکین گالگو، نیکولاس زربا، گوستاوو ماسیل، ناهوئل گارسیا و امانوئل سالازار

دریافت کننده‌ها: فاکوندو کونته، ازکوئیل پالاسیوس، لوسیانو ویسنتین، لوسیانو پالونسکی،  مانوئل آرموآ، یان مارتینز، لوکاس کنده، مارو زالایتا، جرمان گومز و نیکولاس مندز

لیبروها: سانتیاگو دانانی، توبیاس اسکارپا،، فدریکو تروکو و فرانکو ماسیمینیو

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران