Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد مقدس جمکران از امشب همزمان با شب میلاد باسعادت مولای متقیان(ع) بیش از ۱۸۰۰ معتکف را پذیرش می کند؛ آیین های مناجات خوانی، حلقه های معرفت و سخنرانی از برنامه های پیش بینی شده برای این آیین سه روزه است.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، پذیرش معتکفان در مسجد مقدس جمکران از امشب (سه شنبه، 28 اسفندماه) آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، از میان تقریباً هفت هشت هزار متقاضی شرکت در این آیین سه روزه، نهایتا بین 1800 تا 2000 هزار نفر که در روزهای 26 و 27 اسفندماه کارت های شرکت را دریافت کرده اند، در اعتکاف رجبیه جمکران حضور می یابند.

 

340 نفر از طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی(ص) العالمیه در بخش خواهران و نیز خانواده های شان در این اعتکاف حضور دارند.

 

مراسم اعتکاف رجبیه در میعادگاه منتظران از فردا (چهارشنبه، 29 اسفندماه) و یک روز پیش از فرا رسیدن سال نو، آغاز می شود که برای بهره مندی هر چه بیشتر معتکفان از این فرصت، حجج اسلام صدیقی، ضیایی و فروغی به عنوان سخنران در آیین اعتکاف سخنرانی کنند؛ همچنین، با توجه به اهمیت بحث معارفیِ اعتکاف از استادان مرکز تخصصی مهدویت به منظور برپایی حلقات مهدوی دعوت به عمل آمده است.

 

علاوه بر این، «عباس حیدرزاده»، «علی مهدوی نژاد» و «علی علیزاده» از مادحین مدعو برای اعتکافِ مسجد مقدس جمکران هستند.

 

حضور قراء بین المللی نیز برای تلاوت آیات کلام الله مجید پیش بینی شده است.

 

آیین صحیفه سجادیه خوانی، بیان احکام اعتکاف، برگزاری حلقه های معرفت با موضوعاتی همچون پاسخ به شبهات مهدوی، طب اسلامی، نماز و صحیفه سجادیه و برگزاری مراسم قرائت زیارت شریف آل یاسین از جمله برنامه های اعتکاف جمکران است.

 

 برپایی محافل قرآنی، سخنرانی استادان حوزوی، قرائت دعای پرفیض عهد، اجرای ویژه برنامه تحویل سال 1398 شمسی، برگزاری مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها و مراسم دعای ام داوود و بدرقه معتکفین هم برای این سه روز اعتکاف در مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده که علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات این برنامه ها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مسجد مراجعه کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری سال نو چهارشنبه سوری دیدار با مراجع ایام نوروز مراجع و علماء مراجع عید نوروز منتظران اعتکاف مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ارومیه

دریافت 47 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مراسم باشکوهی با حضور بانوان ارومیه‌ای برگزار شد.

کد خبر 6100458

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت منطقه ۱۴ برگزار شد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت معصومه (س)
  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • ویژه برنامه های آیین گل غلتان در دامغان
  • برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ارومیه
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود