Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@03:24:46 GMT

8 تپه باستانی چهارمحال و بختیاری ثبت ملی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۶۷۸

8 تپه باستانی چهارمحال و بختیاری ثبت ملی شد

به گزارش ایرنا، علی اصغر نوروزی روز سه شنبه تاکید کرد: این آثار شامل 'تپه قرح' ، ' تل کامراد علی ' ، ' تپه صالحات'، ' تپه آلونی 2'، ' تپه رئیسی '، ' تپه کلگه بونی بید '، ' تپه میان تلان 1' و 'تپه میان تلان 2' است.
وی افزود: ثبت 8 تپه باستانی شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری 20 اسفند 1397 در شورای عالی ثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مطرح، واجد ارزش شناخته و در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی تصریح کرد: با ثبت تپه های باستانی شهرستان لردگان، مجموع اثرهای ثبت شده چهارمحال و بختیاری در فهرست آثار ملی ایران به 598 مورد رسید.
وی یادآور شد: شهرستان لردگان پیش از این 30 اثر ملی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران داشت که هم اینک به 38 مورد افزایش یافت.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 3 هزار و 600 اثر شناسایی شده تاریخی دارد که از این تعداد تاکنون 598 اثر در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.
7362/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایران باستانی چهارمحال و بختیاری صنایع دستی و گردشگری تپه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری