Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال اجرای قراردادهای شرکت توسکا با سازمان صدا و سیما مبنی بر تبلیغ کدهای دستوری ستاره – مربعی در برنامه‌های تلویزیونی که با انتقادات بسیاری همراه بود، این شرکت اعلام کرد که مدل کسب و کار خود را تغییر می‌دهد.

این انتقادات پس از موضوع عدم شفافیت در نظرسنجی‌های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش افزوده و اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر دستکاری نظرسنجی مسابقات تلویزیونی بالا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون روابط عمومی شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه‌های نوروز ۹۸ می‌شود.»

در متن این اطلاعیه آمده است:

«با عنایت به دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فعالیت‌های شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است:

تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه‌هایی خواهد بود که تولید و ساخت آن‌ها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.

تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تأمین رضایت مخاطبان به کار خواهد گرفت.»

کد خبر 4571598 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توسکا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان