Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت عباسیان صبح امروز سه شنبه در نشست خبری که جهت تشریح برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری سال ۹۸ تشکیل شد، اظهار داشت: این طرح از روز ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز در ۳۵ بقعه استان اجرا خواهد شد، افزود: این طرح در سطوح مختلف شامل ویژه، سطح یک، دو و سه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و ۱۰ مبلغ بومی در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: تمام امکانات فرهنگی را بسیج خواهیم کرد تا مسافرین و زائرین در آرامش باشند.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در ۱۹ بقعه متبرکه خبر داد و بیان داشت: در این خیمه‌ها برنامه‌هایی در قالب غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره مذهبی، پرسش و پاسخ، مشاوره دینی و خانواده، عرضه محصولات فرهنگی، سلامتی و دارویی، مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام عباسیان به ارائه آماری از تعداد زائرین مراجعه کننده به بقاع متبرکه طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۷۰۰ هزار نفر بار به بقاع متبرکه مراجعه داشتیم و پیش‌بینی می‌شود امسال این آمار افزایش داشته باشد همچنین بیش از ۳۴۰ هزار نفر سال گذشته به خیمه‌های معرفت مراجعه کردند.

وی همچنین از افتتاح حسینیه بقعه احمدبن اسحاق که در زلزله سال ۹۶ آسیب دیده بود خبر داد و تصریح کرد: ساخت بقعه احمد بن اسحاق به خوبی پیش می‌رود و کار اسکلت و فونداسیون آن به اتمام رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: برای ساخت این بقعه متبرکه ۱۴ میلیارد اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا آخر بهمن ۹۷ کار ساخت به پایان برسد.

وی اظهار داشت: بحث بازسازی و ساخت مساجد بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است اما از اول سال ۹۷ در استان کرمانشاه برخلاف قانون و مقررات این کار را بر عهده سازمان تبلیغات گذاشتند که تا کنون از عهده آن برنیامده است.

وی همچنین از تبدیل شدن مراکز فرهنگی قرآنی به مراکز افق طی سال آینده در سراسر کشور خبر داد.

کد خبر 4571942

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه بعضاً در کوچه‌ها و خیابان‌ها عده‌ای بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود.

وی تصریح کرد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد بسیار با تدبیر و حکیمانه این برخورد را انجام دهد اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مطرح کرد: اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

وی با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، گفت: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

کد خبر 6088415

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه