Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:18:27 GMT

سیمای آلمان جدید؛ پس از انقلاب! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۹۹۵

تیم ملی آلمان تمرینات خود را برای بازی های پیش رو آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل یوواخیم لوو در تصمیمی عجیب اعلام کرد مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر، سه ملی پوش بایرن مونیخ دیگر به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نخواهند شد و وی شخصا این تصمیم را به اطلاع این سه ستاره رسانده است.

 

این تصمیم عجیب با واکنش خود این بازیکنان و دیگر ارکان فوتبال آلمان مواجه شد و بسیاری معتقدند بودند یوواخیم لوو برای خط زدن نام این سه بازیکن عجله کرده است، اما حالا تمرینات تیم ملی فوتبال این کشور با حضور بازیکنان جوان و البته تجربه برای دو دیدار آینده این تیم آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژرمن ها ابتدا در دیداری دوستانه به مصاف صربستان خواهند رفت و بعد از آن نیز در دیداری دشوار و در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2020 باید به مصاف تیم ملی هلند بروند.

 

لاله های نارنجی در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا نتایج خوبی برابر آلمان گرفته و موفق به شکست تیم یوواخیم لوو شدند اما ژرمن ها حالا خیلی زود فرصت دارند تا انتقام آن نتایج را از رقیب دیرینه خود بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین

پس از آمریکا این‌بار پلیس آلمان به سمت محل تجمع معترضان حامی فلسطین در مقابل دفتر صدراعظم حمله برد و ۷۵ نفر را بازداشت کرد و چادرهایشان را از میان برداشت.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت