Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده امروز 28 اسفند در جمع خبرنگاران، در رابطه با اقدامات پلیس در روزهای پایانی سال بیان کرد: امسال مانند سال‌های گذشته نیروهای انتظامی در روز چهارشنبه و ایام تعطیلات نوزوری در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی، برخورد با افرادی که خط قرمزهای پلیس را زیرپا می‌گذارند، برقراری نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که امسال با توجه به این‌که چهارشنبه سوری با روز آخر سال مقارن شده و بیشتر مردم در تدارک عید و لحظه سال تحویل هستند، کمترین ناهنجاری‌ها با مدیریت خود مردم اتفاق می‌افتد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: امسال استان قم میزبان حدود 500هزار زائر خواهد بود، به همین دلیل پوشش ترافیکی و انتظامی مناسب برای حضور زائرین در نظر گرفته شده‌است.

وی اظهار کرد: در تمامی نقاط حادثه‌خیز استان پلیس مستقر می‌شود، افرادی که در روز چهارشنبه آخر سال قانون‌شکنی می‌کنند، دستگیر شده و تا آخر تعطیلات نوروزی تحت نظر خواهند بود.

حاجی‌زاده ادامه داد: هم‌چنین خودروهایی که باعث ایجاد حرکات نمایشی در خیابان، آلودگی صوتی و یا مزاحمت برای مردم می‌شوند، توقیف و تا آخر تعطیلات در پارکینگ به سر می‌برند.

وی گفت: با توجه به ترافیک کاری در این ایام از مردم خواهشمندیم اگر نیاز به حضور پلیس دارند لطفا در صورتی که این نیاز مبرم و ضرور است با پلیس تماس بگیرند تا رسیدگی‌ فوری به مشکلات شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در رابطه با اقدامات ویژه پلیس برای ایام نوروز بیان کرد: از روز 25 اسفند ماه طرح نوروزی پلیس شروع می‌شود، در این ایام اقدامات انتظامی و ترافیکی مانند استقرار نیروها در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را در نظر داریم.

وی یادآوری کرد: نیروی انتظامی در پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن مورد استفاده مردم جهت استقرار در ایام نوروز بنا بر اعلام نیاز مسئولین مربوطه مستقر خواهد شد، امسال از نیروهای کمکی استفاده خواهیم کرد و تمام مقرهای انتظامی به ارائه خدمات می‌پردازند.

حاجی‌‎زاده گفت: پلیس در کنار تمام اقدامات انتظامی به اقدامات فرهنگی مانند بازدید مسئولین از نمایشگاه‌های نوروزی را در دستور کار خود قرار داده‌است.

وی افزود: امسال قصد داریم تا نظارت تخصصی‌تری برای اعمال قوانین داشته باشیم، با توجه به این مسئله، کاهش ده درصدی جرایم و تخلفات در ایام نوروز را پیش‌بینی کرده‌ایم، هم‌چنین برای امنیت بیشتر همشهریان و زائرین، اشد مجازات را برای خودروهای متخلف در نظر داریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به این‌که افراد سابقه‌دار تا پایان تعطیلات در بازداشت باقی می‌مانند، بیان کرد: در ایام نوروز پلیس به صورت محله‌محور خدمت‌رسانی می‌کند و از کمک 25هزار همیار پلیس که برای این ایام آموزش دیده‌اند، بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم چهارشنبه سوری خطرات چهارشنبه سوری ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:،در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.
در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902908

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟