Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@02:45:23 GMT

اجرای طرح میقات الرضا در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۲۱۱

اجرای طرح میقات الرضا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز 28 اسفند در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح میقات‌الرضا (ع) ویژه میزبانی زائران رضوی در نوروز در پنج استان کشور از جمله سمنان و در سطح بقاع و اماکن متبرکه بین راهی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در حال اجراست که برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با.بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز شش هزار مسافران نوروزی در زائر سراهای بین راهی اماکن مذهبی استان اسکان داده می‌شوند متذکر شد: در طول نوروزشاهد اسکان ۸۰ تا ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی در اماکن مذهبی استان هستیم.

مدیرکل اوقاف سمنان اقتصاد مقاومتی را یکی از مصادیق احیا موقوفات و استفاده از بقاع متبرکه و ظرفیت‌سازی فرهنگی برشمرد.

واحدی اضافه کرد: با توجه به اینکه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی از سرمایه‌های استان سمنان محسوب می‌شوند ساخت زائرسراها به رونق گردشگری کمک فراوان می‌کند که در این راستا با پشتوانه فرهنگی باید بتوانیم خدمات فرهنگی و معرفتی خوبی را در سطح استان سمنان به واسطه قرار گیری در مسیر حرم تا حرم داشته باشیم که برای تحقق این امر می‌توانیم زائر سراهای بین راهی را افزایش دهیم.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن میقات الرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 6090588 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد