Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه اظهار داشت: با شروع دور اول سفرهای نوروزی ترافیک در محور هراز از صبح امروز پرحجم شد و هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور هراز هستیم.

محبی در ادامه با تاکید بر زمان بندی سفر برای کاربران جاده‌ای اظهار داشت: مسافران برای سفرهای خود در زمان تعطیلات مدیریت زمان داشته باشند، حجم بالای مسافر در این ایام و عدم گنجایش مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی کشور، ترافیک سنگین را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از مسافران خواست با تقسیم سفرهای خود برای عزیمت به شهرهای شمالی از محور فیروزکوه نیز تردد کنند

وی گفت: بسیاری از کاربران جاده‌ای با تصور سبک بودن ترافیک، شب هنگام سفر خود را آغاز می‌کنند، حرکت همزمان خودروها در مسیرهای مشترک ترافیکی فوق سنگین را در جاده‌های پر تردد ایجاد می‌کند.

محبی خاطرنشان کرد: مسافران با توقف در کنار جاده و یا بازگشت و عبور از مسیرهای جایگزین زمان سفر و میزان معطلی خود را در ترافیک کاهش بدهند.

 

کد خبر 4571985

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ