Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@22:04:32 GMT

راه اندازی واحد آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۴۴۷

رئیس مرکز آموزش و پژوهش صنعت آب و برق فارس (منطقه جنوب) در آئینی که به همین منظور برگزار شد گفت: ظرفیت آموزشی کارکنان چهار شرکت آب راه اندازی واحد آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق در استانمنطقه ای، آبفای روستایی، شهری و توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت بوده که تا پیش از راه اندازی این واحد آموزشی تنها ۱۷ و نیم درصد آن توسط مرکز آموزش و پژوهش فارس پوشش داده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری افزود: پیش بینی می‌شود با راه اندازی این واحدآموزشی در یاسوج ظرفیت پوشش دهی پژوهش و آموزش به کارکنان صنایع آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.
وی گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی لازم بر اساس استاندارد‌های وزارت نیرو و استفاده از طرفیت محققان و اساتید دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف صنایع آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین رویکرد‌های این واحد آموزشی است.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان هم نبود مکانی مناسب برای ارائه آموزش تخصصی و انجام پژوهش ویژه کارکنان صنعت آب و برق در استان را از مهمترین نیاز‌های ضروری این صنایع دانست و گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر توسط مسئولان استان با وزارت نیرو و موسسه آموزشی علمی و کابردی صنعت آب و برق کشور سرانجام مجوز‌های لازم برای راه اندازی این واحد در استان اخذ شد.
راهزادی افزود: ارتقاء سطح آگاهی کارکنان این صنایع، تقویت دو حوزه صنعت و دانشگاه، کمک به توسعه و پیشبرد اهداف و جلوگیری از اعزام کارکنان صنایع آب و برق به سایر استان‌ها برای فراگیری آموزش‌های کوتاه مدت از مهمترین مزایای راه اندازی این واحد آموزشی در استان است.
گفتنی است این واحد آموزشی در فرعی ۱۴ خیابان گلستان یاسوج راه اندازی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران