Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در پی اعتراض‌ها و تظاهرات‌های اخیر در نوار غزه، «فهمی شبانه» افسر سابق سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد، اینکه دستگاه‌های امنیتی به برخی افراد پول بدهند تا مردم را تحریک به اعتراض کنند، عجیب نیست.

شبانه به وبگاه «الرساله» فلسطین نزدیک به حماس گفت، این دستگاه‌های امنیتی غالبا برای سوءاستفاده و بهره‌بردای از وضعیت اقتصادی و آماده کردن فضا برای تحریک مردم، افرادی را به خدمت می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد، سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان شرایط را برای تحریک مردم آماده می‌کند نه فقط برای بهره‌برداری از تحرکات. این سرویس‌ها اعضایی در اختیار دارند که در مقابل تحریک مردم حقوق می‌گیرند. علاوه بر آن توافق‌هایی با کشورهای صاحب نفوذ برای تنگ کردن عرصه بر مردم دارند، آنها در دو مسیر سیاسی و امنیتی حرکت می‌کنند.

شبانه سپس اعلام کرد، تمام دستگاه‌های امنیتی در راستای این مأموریت کار می‌کنند و این موضوع فقط مرتبط با «ماجد فرج» رئیس سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان نیست. وضعیت می‌تواند در عرض چند ثانیه از سوی تشکیلات خودگردان و اطلاعات آن به صورت کامل متوقف شود؛ درست زمانی که حماس یک توافق [آتش‌بس] با «اسرائیل» را پیش‌بینی می‌کند، درمی‌یابد که همه چیز متوقف خواهد شد.

دوشنبه (دیروز) نیز یک مقام رسمی در دستگاه امنیت داخلی وزارت داخله حماس در نوار غزه، از برنامه اطلاعاتی تشکیلات خودگردان در رام‌الله پرده برداشت که هدف از آن ایجاد هرج‌ومرج در استان‌های نوار غزه با بهره‌برداری از تظاهرات‌هایی است که برای مطالبه کاهش قیمت‌ها در این منطقه بر پا شده است.

نوار غزه چند روزی است شاهد تظاهرات مردم در اعتراض به گرانی و اعمال مالیات‌های جدید از سوی دولت حماس در این منطقه است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی

محمد حیرانی مدیررسانه ای سابق استقلال دست به افشاگری علیه فرشید سمیعی زد.

بعدیI'm Feeling Luckyدانلود

دیگر خبرها

  • تفاوت بوته با درخت
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات