Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:24:47 GMT

سرنوشت خندوانه به کجا می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۴۷۷

سرنوشت خندوانه به کجا می‌رسد؟

رامبد جوان در تلویزیون درباره ادامه «خندوانه»، گفت: فعلا نوروز ویژه‌برنامه داریم و باید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌افتد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامبد جوان با حضور در برنامه تحویل سال شبکه یک با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیا از سرنوشت «خندوانه» و انتخاب اسم برای دخترش گرفته تا فروش 10 میلیاردی فیلمش، پیشنهاد فیلم، کتاب و جایی برای سفر به مردم و همچنین دلایل حمایتش از یوسف اصلانی در طرح انتخاب چهره مردمی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامبد جوان در ابتدا خطاب به علی ضیا از او پرسید چه زمانی به خندوانه می آیی و ضیا پاسخ داد: عید می آیم، فقط خواهش می کنم بازی های آسان طراحی کنید.

مجری «خندوانه» درباره درباره سرنوشت این برنامه که گفته بود بعد از نوروز ادامه اش نمی دهد، گفت: فعلا نوروز را داریم و باید ببینیم بعد چه اتفاقی می‌افتد.

فعلا می‌خواهم استراحت و بچه‌داری کنم

وی در این باره که آیا قرار است مشغول ساخت فیلم شود، افزود: تصمیم دارم استراحت و بچه داری کنم. هنوز اسم بچه مان معلوم نیست. به یک سری اسم فکر کرده ایم و اسامی زیادی به فامیلی جوان می آید. البته می گویند حق مادر است که اسم را انتخاب کند.

لطفا گزینه اول و آخرمان شمال نباشد

جوان در پاسخ به اینکه به نظر شما عید کجا برویم، گفت: خیلی جاها. اولا خواهش من این است که اینقدر گزینه اول و آخرمان شمال نباشد. وقتی تعطیل می شود خیلی ها جا دارند و به شمال می روند اما مناطق دیگری مثل کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان و... وجود دارد. ما به خاطر شغل‌مان جاهای زیادی رفته ایم و ایران جاهای شگفت انگیز بسیار زیادی دارد. پیشنهاد اول من کردستان و بعد سیستان و بلوچستان است.

کارگردان «قانون مورفی» در پاسخ به اینکه چه بخوانیم، ادامه داد: من این چند روز فهرستی از کتابهایی درآورده ام که به دوستان بدهم بخوانند اما هیچ کدام یادم نیست. در برنامه سروش صحت عزیز رفته بودم از ژانرها حرف زدم مثلا ژانر پلیسی. یک نویسنده فرانسوی که فوت کرده کتابهای درخشانی در این ژانر نوشته است.

«متری 6 و نیم» و «تختی» را از دست ندهید

پیشنهاد فیلم رامبد جوان این چنین بود: فیلمهایی که روی پرده اکران می شوند از جمله «متری 6 و نیم» و «تختی» را نباید از دست بدهند. «رحمان 1400» را ندیده ام اما منوچهر هادی و علی سرتیپی بلد کار هستند. به نظر من هر فیلمی را که روی پرده می آید باید دید و حتما هم روی پرده دید. کارگردان ها فیلم را برای پرده می سازند. وقتی فیلم را در خانه می‌بینید کار کارگردان را ضایع کرده‌اید.

یک سوم فروش «قانون مورفی» به ما برگشت

وی درباره فروش 10 میلیاردی فیلم خود تاکید کرد: وقتی فیلمی می‌فروشد یک سوم آن به سرمایه‌گذار برمی‌گردد یعنی من و محمد شایسته و این هزینه ای بود که ما برای فیلم کرده بودیم.

یوسف اصلانی جنگجوی قابل احترامی است

جوان که در زمینه طرح انتخاب چهره مردمی «فرمول یک» نیز از یوسف اصلانی حمایت کرده بود، درباره دلیل رای خود توضیح داد: یوسف فوق العاده است. البته دیگر دوستان هم فوق العاده هستند اما من چون او را از نزدیک می شناسم، می دانم او چه آدم عجیبی است. اینکه این تعداد از بچه ها را اینگونه در بغل بگیری و از آنها مراقبت کنی، به طوری که خانواده خودت با آنها ترکیب شوند و بچه خودت با این بچه‌ها بزرگ شوند خیلی جالب است. یوسف حتی به بهزیستی می‌رود و می‌گوید بچه‌ای را که نمی‌توانی نگه داری به من بده. این کار خیلی زور می‌خواهد و سختی و مسئولیت دارد. این خیلی کار ویژه‌ای است و روح و روان این بچه ها را باید نوازش کرد. آنها خیلی حساس‌ترند و وقتی تو این شرایط را قبول می‌کنی باید خیلی جسور باشی. یوسف جنگجوی قابل احترامی است و هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آید.

هیچ‌کدام این چهره‌های مردمی نمی‌خواهند با هم رقابت کنند

بازیگر «خانه سبز» تاکید کرد: خانم کلباسی هم فوق العاده هستند. من یک بار پای تلفن روی آنتن برنامه شما آدم و گفتم کار خیری را که این عزیزان انجام می دهند دچار اشکال نمی کند اینکه آنها را توی مسابقه بندازیم؟ تو گفتی نه. هیچ کدام نمی‌خواهند اول شوند همه کسانی که در این قاب قرار گرفته‌اند و قطعا قاب پهن‌تر و بزرگتری لازم دارد و لنز واید می‌خواهد هیچ‌کدام به خاطر اینکه با هم رقابت کنند این کار را نکرده‌اند.

هدایای مادر علی ضیا به رامبد جوان

در ادامه علی ضیا هدایایی را از طرف مادرش به رامبد جوان داد که شامل دو کتاب شهره احدیت مادر مجری تلویزیون و نویسنده رمان‌های «زمان زوال» و «گورچین» و همچنین کتاب «خاطرات کودکی» بود که برای فرزند در راه جوان به او هدیه شد.

دوست داشتم با حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی همبازی شوم

پس از این مسابقه‌ای بین ضیا و جوان برگزار شد که در پاسخ به یکی از سوالات آن مبنی بر اینکه سه بازیگری که دوست داشتی با آنها بازی کنی و نشد چه کسانی هستند، جوان از حامد بهداد، نوید محمدزاده و لیلا حاتمی نام برد.

بعد از این افشین قطبی نیز به برنامه آمد و رامبد جوان در واکنش به حضور او گفت: من در زمان مربی‌گری آقای قطبی از موفقیت تیم‌مان ذوق زده می‌شدم. الان لو دادم که قدری نسبت به پرسپولیس کراش دارم!

ضیا در ادامه اسامی برخی چهره ها را آورد و جوان باید درباره آنها حرف می‌زد. وی محمدحسین فرحبخش را دوست قدیمی اش معرفی کرد که گرچه نسبت به هم بداخلاقی کردند اما خیلی زود آشتی کردند و درباره صفر کشکولی گفت: عزیز دلم که من یک جایی از یک سری خبرنگاران محترم دلخور بودم و حرفی زدم که در جمله ام اسم ایشان بود بعد برای اینکه خیلی مستقیم و مشخص از ایشان عذرخواهی کنم به خندوانه دعوتشان کردم. گفتیم و خندیدیم و شب خیلی خوبی بود.

نسرین مقانلو تا به حال به «خندوانه» نیامده و باید او را دعوت کنم!

وی درباره نسرین مقانلو نیز در حالی که پیش از در «خندوانه» میزبان او بوده، اظهار کرد: تا به حال به خندوانه نیامدند!

ضیا هم گفت: آمدندا!

جوان ادامه داد: می‌خواستم بگویم باید دعوتشان بکنم! ایشان رفیق و عزیز دل و همکار بسیار محترم من هستند.

او همچنین با دیدن رضا صادقی در پشت صحنه خطاب به او نیز گفت: رضا به خندوانه نیامدی‌ها، کارت خیلی بد بود.

مجری «خندوانه» درباره بهروز بقایی گفت: من هم خیلی دوستش دارم هم به او ارادت دارم، هم این امکان برایمان پیش آمد که بتوانیم از او دعوت به همکاری کنیم آن هم زمانی که او روحیه سرحالی نداشت اما خندوانه و بخشی که بهروز کار می‌کرد خیلی خوب بود.

وی در پایان اظهار کرد: برای مردم عزیز آرزوی سلامتی می‌کنم ان شاالله آخر سال همه تان سرحال و درجه یک به استقبال 98 بروید.

علی ضیا تا سه شنبه ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود، چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش 19 تا 20:30 و 23 تا 2 بامداد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه یک عید نوروز شبکه نسیم تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه یک عید نوروز شبکه نسیم تلویزیون رسانه ملی شبکه یک عید نوروز شبکه نسیم تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

سنای آمریکا روز سه شنبه، قانونی را تصویب کرد که به شرکت چینی بایت دنس ۹ ماه تا یک سال، فرصت می‌دهد تیک‌تاک را در آمریکا واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت این اپلیکیشن ویدئویی محبوب روبرو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه، لایحه مربوط به فروش اجباری یا ممنوعیت تیک‌تاک را به همراه لایحه‌ای امضا کرد که میلیاردها دلار کمک جدید آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه فراهم می‌کند.

شو زی چو، مدیرعامل تیک‌تاک در ویدئویی که لحظاتی پس از امضای لایحه توسط بایدن ارسال شد، گفت: مطمئن باشید هیچ جا نمی رویم. حقایق و قانون اساسی در کنار ماست و ما انتظار داریم که دوباره پیروز شویم.

رویترز در گزارشی به بررسی وضعیت تیک‌تاک پس از تحولات اخیر پرداخته است:

شمارس معکوس برای تیک‌تاک آغاز شد

اکنون که این لایحه توسط بایدن امضا شده است، بایت دنس، ۲۷۰ روز فرصت خواهد داشت تا فعالیت‌های آمریکایی سرویس ویدئویی تیک‌تاک را بفروشد. اگر به نظر برسد بایت دنس در پایان مهلت ۹ ماهه، به واگذاری تیک‌تاک نزدیک شده است، رئیس جمهور می‌تواند یک مهلت ۹۰ روزه دیگر بدهد تا هر گونه توافق، نهایی شود. اگر این لایحه، هفته جاری به قانون تبدیل شود، مهلت ۲۷۰ روزه، نزدیک زمان تحلیف رئیس جمهور بعدی آمریکایی در ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۵، به پایان خواهد رسید و تصمیم برای مهلت سه ماهه با رئیس جمهور بعدی خواهد بود که ممکن است بایدن دموکرات یا دونالد ترامپ جمهوریخواه باشد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گفت: ما نمی خواهیم شاهد ممنوعیتی باشیم. مسئله، مربوط به مالکیت چین است.

تیک‌تاک شکایت می‌کند

اکنون که این لایحه توسط رئیس جمهور آمریکا امضا و به قانون تبدیل شده است، انتظار می‌رود تیک‌تاک برای متوقف کردن آن، شکایت کند. همچنین انتظار می‌رود وکلای تیک‌تاک، از دادگاه بخواهند مانع اجرای این قانون شود.

تیک‌تاک اعلام کرده که قانون تصویب شده توسط کنگره آمریکا در شامگاه سه شنبه، غیرقانونی است و این شرکت، آن را در دادگاه به چالش خواهد کشید. این شرکت چینی، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس، اعلام کرد: معتقدیم حقایق و قانون به وضوح طرف ما هستند و در نهایت پیروز خواهیم شد.

مدیران تیک‌تاک از زمانی که کنگره تصمیم گرفت لایحه ضد تیک‌تاک را در بسته‌ای از لایحه‌هایی شامل کمک‌های خارجی به اوکراین و رژیم صهیونیستی قرار دهد تا به تصویب قانون علیه این اپلیکیشن سرعت دهد، تا حد زیادی ساکت بوده‌اند.

تیک‌تاک می‌خواهد دستوری برای منع اجرای قانون صادر شود تا اجازه دهد پرونده کامل که قانون اساسی را به چالش می‌کشد، پیش برود. بعید است روند دادگاه تا پایان سال کامل شود.

تیک‌تاک در سال میلادی گذشته، اقدامات قانونی مشابهی را برای جلوگیری از ممنوعیت این اپلیکیشن در ایالت مونتانا انجام داد. اگر این سناریو، راهنمایی برای تلاش‌های تیک‌تاک در برابر دولت آمریکا باشد، خود شرکت و کاربران تیک‌تاک، پرونده‌های جداگانه‌ای برای مقابله با این لایحه آمریکایی تشکیل خواهند داد.

 این لایحه، دادگاه استیناف آمریکا را به عنوان محل انحصاری برای هرگونه چالش قانونی تعیین کرده است.

همه اینها چقدر طول می کشد؟

اگر تیک‌تاک با موفقیت حکم مسدودیت ممنوعیت را از دادگاه دریافت کند، روند فروش اجباری متوقف می‌شود و احتمالا به تیک‌تاک  فرصت بیشتری برای فعالیت آزادانه در آمریکا می‌دهد.

 ترامپ در اوت سال ۲۰۲۰ که رئیس جمهور وقت آمریکا بود، به دنبال ممنوعیت تیک‌تاک و وی‌چت بود، اما فرمان او توسط دادگاه مسدود شد. بایدن در ژوئن سال ۲۰۲۱، مجموعه‌ای از دستورات اجرایی دوران ترامپ را که به دنبال ممنوعیت دانلود جدید وی‌چت و تیک‌تاک بود، پس گرفت.

آیا تیک‌تاک اصلا تغییر خواهد کرد؟

اپلیکیشن تیک‌تاک برای ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی خود از هم اکنون تا پایان دوره واگذاری در چهار ماه اول سال ۲۰۲۵، احتمالا تغییری نخواهد کرد.

دولت چین چه می‌گوید؟

چین فهرستی از فناوری‌هایی دارد که قبل از صادرات، به تایید دولت چین نیاز دارند. کارشناسان گفتند الگوریتم توصیه تیک‌تاک  در زیر این فهرست قرار می‌گیرد.

بسیاری از کارشناسان این سوال را مطرح می کنند که آیا خریدار بالقوه منابع مالی لازم برای خرید تیک‌تاک را دارد و آیا چین و سازمانهای دولتی آمریکا، فروش آن را تایید می‌کنند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی