Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر موسیوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روشن کردن آتش چهارشنبه آخر سال در پارکینگ، معابر کم عرض، کوچه های باریک، کنار خودرو ها و در زیر درختان ممکن است نسبت به گسترش حریق منجر شده و آتش سوزی بزرگی را ببار آورد.
وی اظهارداشت: شهروندان در صورت روشن کردن آتش قبل از هر کاری نسبت به تهیه 2 دستگاه کپسول خاموش کننده و چند سطل آب در محل مذکور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات آتش نشانی بروجرد ادامه داد: محل روشن کردن آتش باید صاف و حتی المقدور خاکی و یا بتنی باشد و از روشن کردن آتش برروی آسفالت خیابان خودداری شود.
موسیوند اضافه کرد: جهت روشن کردن آتش هرگز از مایعات سریع الاشتعال مانند بنزین، الکل، نفت، گازوئیل و تینر استفاده نشود و مردم مراقب باشند مایعات مذکور در نزدیکی محل آتش بازی نباشد.
وی بیان کرد: شهروندان از تجمع زیاد در کنار بوته های آتش خودداری کنند و از افرادی که مراتب ایمنی را رعایت نمی کنند و اقدام به پرتاب مواد محترقه و فشفشه به داخل محل تجمع می نمایند دوری شود.
معاون عملیات آتش نشانی بروجرد با تاکید بر اینکه باید به جد از انداختن کپسول های اسپری و بطری به داخل بوته های آتش خودداری شود، ادامه داد: انداختن انواع اسپری به داخل آتش موجب انفجار و در نتیجه پخش شدن آتش می شود که بسیار خطرناک است.
موسیوند اضافه کرد: روشن کردن آتش باید با نظارت بزرگان انجام شود تا آتش کوچک و مقطعی به آتش بزرگ و غیرقابل کنترل تبدیل نشود و شهروندان در صورت داشتن لباس گشاد و پلاستیکی از پریدن روی آتش خودداری کنند.
وی افزود: مردم از رها کردن بالن های آتش زا خودداری کنند چه بسا ممکن است شادی چند لحظه ای باعث حادثه ای ناگوار شود و مکانی را به آتش بکشد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد از شهروندان درخواست می شود در چهارشنبه آخر سال از باز گذاشتن پنجره های واحدهای آپارتمانی و مسکونی خودداری کنند، زیرا ممکن است فشفشه ای هنگام پرتاب از پنجره وارد خانه شده و منزل مسکونی را به آتش بکشد.
موسیوند با بیان اینکه مواد محترقه ایمن وجود ندارد، تاکید کرد: 250 گرم از یک ماده محترقه می تواند آپارتمانی را تخریب کرده و خسرات جبران ناپذیری را ببار آورد.
وی افزود: سازمان آتش نشانی بروجرد برای آگاهی مردم از خطرات آتش بازی در چهارشنبه آخر سال 2هزار تراکت آموزشی در مدارس توزیع کرده است.
معاون عملیات آتش نشانی بروجرد اظهار داشت: برای مقابله بهتر با آتش سوزیهای احتمالی شب چهارشنبه آخر سال، چهار گشت سیار موتورسیکلت آتش نشان مجهز به دستگاههای اطفا حریق در سطح شهر بروجرد مستقر کرده است.
موسیوند بیان کرد: چندین نقطه از شهر بروجرد با نظر نیروی انتظامی، خودورهای مجهز آتش نشانی مستقر خواهند شد و چهار ایستگاه آتش نشانی در بروجرد نیز به صورت آماده باش خواهند بود.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی بالن خودرو سازمان آتش نشانی مواد محترقه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار محور در استان مسدود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی ملک زاده با حضور در استودیو خبر ۲۰ یزد گفت: برق مروست و خاتم صبح امروز به دلیل رعد و برق با قطعی مواجه شد که این مشکل خاتمه یافت، اما عصر نیز محمدآباد با این مشکل مواجه شد که عملیات برای برطرف کردن آن ادامه دارد.

وی افزود: بارش باران و آبگرفتگی سبب بسته شدن محور‌های چوپانان، دربید، هامانه و کنجکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان از ۲ روز پیش اظهار داشت: ۱۵۰ اکیپ در شهر یزد در حالت آماده باش هستند تا بارش رحمت الهی کمترین خسارت را به همراه داشته باشد.

ملک زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بارش‌های بهاری به صورت رگباری است، احتمال خسارت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

وی درباره احتمال تعطیلی مدارس اظهار داشت: اگر تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا وجود داشته باشد تا ساعتی دیگر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • چهار محور در استان مسدود است
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان