Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی با اشاره به اینکه توان مدیریتی درشهرستان خوب است و مدیران ناتوان که نتوانند با توسعه اجرای شهرستان پیش بروند کنار گذاشته می شوند، گفت: در ایام نوروز بالغ بر ۸ میلیون زائر از این شهرستان عبور می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «علی رستمی» امروز(۲۸ اسفند) در جلسه شواری اداری تربت حیدریه از کمیته خدمات امنیتی و انتظامی با محوریت نیروی انتطامی، امور شهرداری و دهیاری ها با محوریت شهرداری، حمل و نقل با محوریت اداره حمل و نقل جاده ای، فرهنگی و اجتماعی و تبلیغات و اطلاع رسانی با محوریت میراث فرهنگی و همچنین امداد و نجات با محوریت هلال احمر و کمیته اسکان با محوریت آموزش و پرورش بعنوان کمیته های شاخص ستاد خدمات سفر یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه تربت حیدریه در کریدور اصلی جنوب به شمال کشور قرار گرفته و در ایام نوروز بالغ بر ۸ میلیون زائر از این شهرستان عبور می کنند تمام دستگاههای اجرایی و کمیته ها با آمادگی به استقبال زائران و مسافران نورزی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: امسال آموزش و پرورش بعنوان متولی کمیته اسکان با ۱۹ مدرسه و ۱۴۵ کلاس درس به زائران و مسافران نورزی خدمات اسکان ارائه می کنند، ضمن آنکه دو مهمانسرا و چهار بقعه زیارتی احمدالرضا(ع)، بی بی حسنیه، مزار غنچی رباط سنگ و همچنین کدکن آماده پذیرائی و اسکان از مسافران در ایام نورز هستند.

 

رستمی همچنین از کاهش تلفات شهری و بین شهری تربت حیدریه خبر داد و بیان داشت: در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه پارسال محورهای مواصلاتی تربت حیدریه با ۲۴ درصد کاهش تلفات جاده ای روبرو بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همه اجزاء قدرت در شهرستان با همدلی در کنار هم بوده تا بتوانند بستر یک کار جدی در جهت توسعه اقتصادی را انجام دهند افزود: نتیجه این همدلی و همکاری جذب حدود ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۴ سال اخیر درمنطقه بوده است.

 

فرماندارتربت حیدریه عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با این پشتوانه در گام اول مثلث توسعه اقتصادی و بر اساس این طرح جهت توسعه در شهر به گونه ای هدایت گردد تا در ۴ سال آینده شاهد بهره برداری از حجم سرمایه گذاری در منطقه باشیم.

 

رستمی در ادامه گفت: ۲۱ کار ویژه اصلی از زمان مطرح شدن طرح مثلث توسعه اقتصادی در تربت حیدریه پیاده سازی شده است و گفتمان عمومی شهر با برگزاری نشست های متعدد، آشنایی لازم را با طرح مثلث توسعه اقتصادی برای ارکان مختلف این توسعه فراهم آورده است.

 

وی گفت: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی که مدلی موفق و تاثیرگذار بوده و از سوی رزم حسینی استاندار خراسان رضوی ابلاغ شده است اکنون در این شهرستان شکل گرفته است و قطعا با تعامل مسئولین عاملی برای توانمند سازی و توسعه منطقه خواهد بود.

 

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد:بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده، مجتمع فولاد تربت حیدریه به عنوان معین اقتصاد مقاومتی بخش جلگه رخ و کدکن، شرکت صنعتی و معدنی زرمهر به عنوان معین اقتصادی بخش بایگ، شرکت زرین زعفران مشرق زمین به عنوان معین اقتصادی شهر تربت حیدریه، هلندیگ اقتصادی فجر به عنوان معین اقتصادی بخش مرکزی و شرکت توس مسیر به عنوان معین اقتصادی بخشی از شهر تربت حیدریه انتخاب شدند و ۵ تفاهم نامه مثلث توسعه اقتصادی با معین های اقتصاد مقاومتی بخش های مختلف این شهرستان به امضا رسید.

 

رستمی با بیان اینکه جمع اعتبارات مصوب درحوزه های عمرانی ۵۷ میلیارد تومان در اجرای ۱۶۲ پروژه بوده که ۵۴ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است، گفت:توان مدیریتی درشهرستان خوب است ومدیران ناتوان که نتوانند با توسعه اجرای شهرستان پیش بروند کنار گذاشته می شوند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان چهارشنبه سوری خبرگزاری ایام نوروز مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع نشست خبری شیراز معین اقتصادی نوروز زائران تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه