Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز به سازمان برنامه بودجه رفت و طی تفاهم‌نامه‌ای با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و با حضور مدیرعامل راه‌آهن و بخش خصوصی تفاهم‌نامه‌ای امضا شد تا در سال 98 تعدد 974 دستگاه لکوموتیو و واگن قطار با تامین اعتبار ساخته شود.

40 دستگاه لکوموتیو، 650 دستگاه واگن باری، 24 دستگاه ریل‌بار، 30 دستگاه واگن مسافری و بازسازی کامل 230 واگن از مفاد این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید کننده و مصرف کننده این لکوموتیوها و واگن‌ها شرکت‌های خصوصی  داخلی هستند؛‌ تولید و تحویل این واگن‌ها و لکوموتیوها از فروردین 98 آغاز می‌شود و تا پایان سال آینده ادامه دارد.

طبق این تفاهم‌نامه 1940 میلیارد تومانی اعتبار تامین شده، شامل 20  دستگاه آورده متقاضیان یک هزار و 80 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 473 میلیارد تومان کمک دولت است.

نرخ سود این تسهیلات برای ساخت واگن مسافری و ریل بار 12درصد و برای تولید لکوموتیو و واگن باری 13 درصد است و مابه‌التفاوت این نرخ سود توسط دولت تامین می‌شود.

بنابراین گزارش وزیر راه و شهرسازی پس از سازمان برنامه بودجه به ایستگاه راه‌آهن آمد و از نزدیک با مسافران نوروزی دیدار وگفت‌وگو کرد.

در این مراسم همچنین مقرر است 27 دستگاه سالن مسافری، 3 واگن ترنسپ و 20 سالن ریل‌بار با حضور محمد اسلامی وارد ناوگان ریلی شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند