Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:در پی هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر ورود سامانه پرقدرت بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان، به تمامی عوامل امدادی جمعیت هلال احمرآماده باش کامل اعلام و تدابیر لازم جهت اجرای هرگونه عملیات امدادونجات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کانون مهم بحران سیلاب شهرستان سیمرغ بوده است، افزود: هم اینک این شهرستان از موقعیت بحرانی خارج شده است.

اکبری گفت: ۴۸ ساعت گذشته تیم‌های امدادونجات این جمعیت موفق شدند به دوهزار و ۵۰۷ نفر از متاثرین سیلاب خدمات امدادی لازم را ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: اسکان اضطراری ۱۶۷ نفر، تخلیه آب از ۱۹۳ واحد مسکونی و رهاسازی ۷۵۰ دستگاه خودرو از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی گفت:در این عملیات ۸۰ تیم مجهز امدادی متشکل از ۷۰۰ نفر عوامل امدادی با بکارگیری انواع خودرو‌های امدادی مشارکت داشتند.
انتهای پیام/آ

ادامه امدادرسانی به آسیب دیدگان سیلاب در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدعلی کاوسی، بامداد امروز ۶ اردیبهشت در پی سیلاب و بارندگی های شدید استان، گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت. 

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی اظهار داشت: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی