Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@03:10:51 GMT

مردم ایران مقابل آمریکا پیروز می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۹۴۳

مردم ایران مقابل آمریکا پیروز می شوند

سفیر کره شمالی در تهران در دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در صحنه بین المللی از مبارزات ایران علیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا حمایت می کنیم و می دانیم که ایرانیان حتما پیروز می شوند.

 «کانگ سام هیون» در دیدار با دبیر کل حزب موتلفه اسلامی پیام تبریک حزب کارگران جمهوری دموکراتیک خلق کره به مناسبت انتخاب اسدالله بادامچیان به عنوان دبیر کل این حزب را به وی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانگ سام هیون سفیر جمهوری دموکراتیک خلق کره در تهران در این دیدار اظهارداشت: ما از جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی حمایت کردیم و در صحنه بین المللی از مبارزات شما علیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا حمایت خواهیم کرد و می دانیم که در مبارزه بین ایران و آمریکا حتما مردم ایران پیروز می شوند.
در این دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز با سپاسگزاری از پیام تبریک حزب کارگران کره شمالی اشاره به حضور خود در پیونگ یانگ در سال 1360و دیدار با «کیم ایل سونگ» رهبر فقید کره شمالی اشاره و ابراز امیدواری کرد؛ روابط دو حزب موتلفه اسلامی و حزب کارگران کره راه موفقیت آمیزی را طی کند و همانطور که در این سال‌ها روابط خوبی با شما داشته‌ایم، این روابط گسترده‌تر شود.
بادامچیان در سخنانی با یادآوری سوابق مبارزاتی ملت ایران و کره شمالی برای استقلال کشورشان گفت: حفظ استقلال یک ملت در طول دهها سال بسیار سخت است ولی ملت شما توانسته باوجود همه فشارها و تحریم‌های بین‌المللی مقاوم و استوار بماند و همچنین دانش دفاعی خود را گسترش دهد و هم ملت مستقلی بماند تا آنجا که آمریکا مجبور شده است با رهبر شما دیدار کند و در هر دو دیدار نیز شکست بخورد.
وی تاکید کرد: به عنوان کسی که بیش از 60 سال در مبارزه ملت ایران حضور داشته‌، معتقدم اگر ملتی بر استقلال و ارزش‌های ملی خود مقاومت کند در صحنه بین‌المللی دارای احترام ویژه‌ای شده و بر سختی‌ها پیروز می‌شود و آینده بهتری خواهد داشت.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: انتظار داریم روابط خوب دو کشور و دو حزب گسترش بیشتری پیدا کند و معتقد هستم آمریکا ضد آزادی ملت‌ها کار می‌کند و به علت بحران‌های اخلاقی و مالی در سراشیبی سقوط است، سقوطی که ممکن است طول بکشد ولی حتمی خواهد بود.
بادامچیان خاطرنشان کرد: میزان بدهی آمریکا در حال حاضر 22 تریلیون دلار است در حالی که طبق آمار، تولید ناخالص ملی آن کشور 16 تریلیون دلار است و این یعنی این که آمریکا ورشکسته است و نمی‌تواند به کشورهای مستقل زورگویی کند.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، به گفت وگو و تبادل نظر در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تأکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند