Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید زندگانی بازیگر گفت: مافیای سینما از قدیم بوده و ارتباطاتی که بازیگران با تهیه کنندگان و کارگردانان دارند، بیشتر قبل از شروع یک پروژه شکل گرفته است و چون من در هیچ کدام از این مافیاها افتخار همکاری نداشته ام یا فراموش می شوم یا ترجیح می دهند آدم هایی که دم دست هستند را انتخاب کنند.

امید زندگانی بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: مشغول به فراهم سازی مقدمات یک تئاتر هستیم که که قرار است برای خرداد ماه آماده شود و در سالن پالیز پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت، من در این کار بازیگر و مشاور تهیه کننده هستم، این نمایش به نام شیش و بش به نویسندگی محمد چرم شیر و کارگردانی قلیچ خانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یک آلبوم موسیقی هم در دست دارم که به امید خدا در بهار سال آینده عرضه می شود، آهنگسازی و خوانندگی این آلبوم به عهده بنده است و تنظیم آن را دوستان دیگر انجام داده اند؛ از کار تصویر متاسفانه خبری نیست، تلویزیون خیلی با من موافق نیست تا ببینیم که در سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

مافیا در سینما از قدیم وجود داشته است

این بازیگر کشورمان اظهار داشت: مافیای سینما از قدیم بوده و ارتباطاتی که بازیگران با تهیه کنندگان و کارگردانان دارند، بیشتر قبل از شروع یک پروژه شکل گرفته است و چون من در هیچ کدام از این مافیاها افتخار همکاری نداشته ام یا فراموش می شوم یا ترجیح می دهند آدم هایی که دم دست هستند را انتخاب کنند.

 

وی در ادامه بیان داشت: من بیش از 30 سال است که فعالیت هنری انجام می دهم اما قدمت کار برای این فیلمسازان نیست، بیشتر دغدغه های شخصی تهیه کننده و کارگردان مد نظر است و تکنیک و توانایی را فراموش کرده اند، نهایتا اگر بخواهند به توانایی توجه کنند به بحث گیشه می پردازند که کدام بازیگر جذاب تر و پرفروش تر است، شاید این نگاه را به من ندارند و من هم نمی خواهم به آن ها جسارت کنم، کار من در سینما از 6، 7 سینمایی بیشتر نبوده است و امیدوارم در سال آینده اتفاق های خوبی بیافتد.

 

برادرم ارتباطات بهتری نسبت به من دارد

زندگانی اذعان داشت: برادر من(امین زندگانی) ارتباطات بهتری دارد و همین 5 سالی که از من کوچک تر است باعث شده که من جزو بازیگرانی قرار بگیرم که نه می توانند نقش یک جوان را به من بدهند و نه نقش یک فرد پیر را؛ معمولا فیلمنامه هایی که نوشته می شوند یا حول محور خانواده اند که برای افراد بزرگسال است و یا حول محور قصه های عاشقانه اند که به یک نسل جوان تر نیاز دارد؛ هنرپیشه های قدیمی هم شرایطشان به این گونه است که در کارشان یک موقعیت خواب دارند، در موقعیت خواب که قرار می گیرند چندسالی به دور از کار قار می گیرند، مانند پرویز پرستویی که 7، 8 سال مجبور شد به دور از سینما باشد.

 

خانه از پای بست ویران است

وی در ادامه افزود: خانه از پای بست ویران است، در هر جا که بعد اقتصادی مطرح باشد مانند سینما، این بخش معمولا باندبازی ها و ارتباطات حاکم بر ضوابط است؛ سالیانه فارغ التحصیلان زیادی از رشته بازیگری داریم ولی 90 درصد از آن ها سرکار نمی روند، چون بیشتر سعی می شود از بازیگرانی انتخاب شود که در فیلم سرمایه گذاری کنند و بودجه را تامین کنند؛ یعنی پول می دهند و نقش می خرند؛ اما در بعد حرفه ای این مافیا زمانی شکسته می شود که قانونی تصویب شود که اولیت در انتخاب بازیگر با یک نظارت کلان، بر این باشد که کسوت کار و تحصیلات در اولیت باشد و اگر برای یک نقشی مناسب نبود با یک دلیل قابل دفاع کنار گذاشته شود؛ چون این گلوگاه در سینما مانند یک قیف برعکس عمل می کند یک نهاد مانند خانه سینما نمی تواند به تنهایی به آن عمل کند، باید از وزارت ارشاد این سیستم تغییر کند و یک قاعده و قوانینی بگذارند که امنیت مالی و کاری بازیگرانی که پیشکسوت هستند و مردم آن ها را دوست دارند تامین شود.

 

بازیگران را براساس چشم و ابرو انتخاب می کنند

امید زندگانی خاطرنشان کرد: من اگر خودم تهیه کننده و کارگردان باشم براساس فیلمنامه و نقش بازیگر انتخاب می کنم، همینطور در نظر می گیرم که می خواهم فیلم هنری یا برای گیشه بسازم، ما در طول سال گذشته چند فیلم هنری داشته ایم که به گیشه توجه نداشته اند و در فیلمشان از بازیگری استفاده کرده باشند که فقط چشم و ابرو نداشته باشد؟ در این آمار متوجه خواهید شد که متاسفانه گیشه حرف اصلی را می زند، برای گیشه  به سراغ هنرپیشه هایی می روند که بیشتر در سینما دیده شده اند و جذابیت های ظاهری برای یک قشری از جامعه را دارند؛ باید جلوی این اتفاق گرفته شود، من اگر بخواهم فیلم گیشه ای بسازم باید حافظ منافع تهیه کننده باشم، یکی از پارامترهای تهیه کننده هم این است که برای حفظ گیشه از بازیگرانی استفاده شود که تا الان امتحان خودشان را برای گیشه پس داده اند؛ اما اگر فیلم هنری بسازم  نگاه می کنم که چه هنرپیشه ای بر اساس نقشی که می خواهم بازی کند تاثیر گذاری بیشتری دارد، حتی ممکن است بروم و از خیابان یک نفر را انتخاب کنم و بعد از آن هنرپیشه شود.

 

محمدرضا گلزار نمی تواند نقش هامون را بازی کند

وی تشریح کرد: من فیلم های برون گرایی که بیشتر براساس موقعیت های طنز و روابط عاشقانه سطحی که به یک تراژدی کوچک اجتماعی نیز منجر می شود را هنری نمی دانم، مثال من برای فیلم های هنری، آثار آلفرد هیچکاک است، حتی فیلم های اسپلیبرگ هم به نظر من هنری نیستند؛ در سینمیا ما هم می توان به فیلم هامون اثر داریوش مهرجویی اشاره کرد، نقش هامون را کسی غیر از خسرو شکیبایی نمی توانست بازی کند، مثلا محمدرضا گلزار نمی تواند این نقش را بازی کند، چون شرایط روحی و روانی ای که شکیبایی در آن نقش ایجاد کرد را نمی تواند به وجود بیاورد زیرا آن را تجربه نکرده است.

 

اجتماع امروز ما درگیری هایی دارد که با انسان های اولیه خیلی تفاوت ندارد

بازیگر سریال در قصه ها زندگی می کنند اذعان داشت: در دانشکده بازیگری، بخشی به نام جامعه شناسی و روانشناسی داریم که باید آن را پاس کنیم، در این بخش شرایط روحی اجتماع را در نظر می گیریم؛ اجتماع امروز ما درگیری هایی دارد که با انسان های اولیه خیلی تفاوت ندارد، فیلم های مفهومی و معناگرا مخاطب خاص دارند، مخاطب عام پیدا نمی کنند؛ من می گویم که فیلم می تواند هم صنعت و هم هنر باشد، یعننی بین این که یک فیلم هنری و یا صنعتی بسازیم زمین تا آسمان فرق است، در فیلم صنعتی پول و اقتصاد حرف اول را می زند و در فیلم هنری به ذات هنر نگاه می شود؛ الان در جامعه ما اگر بخواهیم از فیلم پول در بیاوریم نمی توانیم عوام را به سینما بکشانیم تا فیلم هنری ببینند.

 

 

اگر نتوانیم با فیلم هنری مخاطب عام را به سینما بکشانیم باید بمیریم

وی عنوان کرد: اگر نتوانیم با فیلم هنری مخاطب عام را به سینما بکشانیم باید برویم و بمیریم، مرگ یعنی چه؟ یک بخش از مرگ سکوت است؛ وقتی یک سری از هنرپیشه های قدیمی که مردم با آن ها خاطره دارند را دیگر نمی بینیم و در سینما و تلویزیون هنرپیشه هایی را می بینیم که نابازیگر هستند و با پول به این کار وارد شده اند، این یعنی مرگ معنای هنر و فیلم؛ البته من این را یک موج می دانم و نا امیدانه صحبت نمی کنم اما الان این موج رو به افول است و باید زمان بگذرد که شرایط اقتصادی و روحی جامعه بهتر شود و تهیه کننده که حرف اول را برای تولید فیلم می زند با اطمینان خاطر بیشتری به فیلم های معناگرایانه فکر کند، ما می بینیم که در سطح کلان چقدر فیلم های کمدی ساخته می شود و مردم به سینما می روند تا فقط بخندند؛ الان بیماری جامعه ما عدم خندیدن است.

 

من با 30 سال سابقه نمی توانم به تهیه کنندگان بگویم به من نقش بدهید

زندگانی بیان داشت: به نظر شما من بعد از 30 سال سابقه و کار در بازیگری می توانم به خودم اجازه دهم که به دفاتر تهیه کنندگان بروم و از آن ها بخواهم که به من کار بدهند؟ هنرمندانی که مهجور واقع شده اند با هم اتحاد ندارند چون که هر کدام از آن ها از طریقی به سینما وارد شده اند، یک عده تحصیل کرده اند، یک عده اتفاقی وارد این عرصه شده اند، یک عده از طریق آموزشگاه آمده اند؛ از لحاظ نگاه و عرق به هنر، این افراد متفاوت هستند؛ یک عده دو شغله هستند و یا بیشتر، یک عده دیگر فقط بازیگرند؛ آدم هایی داریم که کار اصلی اش چیز دیگری است و اصلا برایش مهم نیست که بازی نکند.

 

فردی را داریم که دلال است اما بازیگری هم می کند

وی در ادامه گفت: من اصلا در کار تجارت نبوده ام، یک سری از ورزشکاران مجوز یک شرکت رنت کار را به من هدیه دادند که 30 میلیون تومان قیمت آن بود، بعد از 3 یا 4 سال که این مجوز بی استفاده مانده بود، من دوست داشتم که از تهران کوچ کنم و در کیش زندگی کنم، بعد که به آن جا رفتم یک شرکت رنت کار تاسیس کردم، در این شرکت کسی آمد و سرمایه گذار شد چون من سرمایه میلیاردی نداشتم، این شرکت تاسیس شد اما چون من شم تجارت نداشتم و فقط برای کار هنری ساخته شده بودم، به راحتی کلاه بر سرم گذاشتند و مهر شرکتم را جعل کردند و تازه آن جا فهمیدم که وقتی کسی چنین جرمی مرتکب می شود با پول می تواند آن را حل کند و من نتوانستم کاری بکنم و بعد مجوزم را با نصف قیمت فروختم و الان 4 سال است که کاری نمی کنم؛ افرادی را داریم که پدر و پسر در بازار آهن کار می کنند اما بازیگر هم هستند، فردی را داریم که دلال است اما بازیگری هم می کند، این ها قبل از این که وارد سینما شوند شغل دیگری داشته اند.

 

اگر به من بگویند مدیر رستوران شوم، قبول می کنم

این بازیگر اظهار داشت: الان اگر به من پیشنهاد بدهند که برای فلان تبلیغات کار کنم یا مدیر یک رستوران شوم، این کار را انجام می دهم، چرا قبول می کنم؟ برای این که از لحاظ اقتصادی دچار مشکل هستم، برای این که شغل اصلی من که بازیگری است جوابگوی نیازهای مالی ام نیست؛ من از آن افراد 2 شغله نیستم، خواستم شغل دیگری داشته باشم اما موفق نشدم.

 

امید زندگانی در پایان گفت: در حال حاضر به فیلمسازی فکر می کنم، می خواهم خودم هم سرمایه گذاری کنم چون مجاب کردن سرمایه گذار سخت است، یکی از دغدغه هایم این است که در سال 98 یک تله فیلم برای شبکه خانگی بسازم؛ از الان اعتراف می کنم که مجبورم فیلمی بسازم که هنری و گیشه ای باشد، یعنی حرف دلم را در نظر بگیرم و با فرمی بسازم که سرمایه را برگرداند؛ متاسفانه یکی از ترازوهای قضاوت برای یک فیلم این است که آن فیلم از لحاظ اقتصادی شکست خورده و یا پیروز شده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»

زی‌سان: سه روز قبل، انتشار خبری درباره ایفای نقش امیر جدیدی در یک فیلم فرانسوی نام این بازیگر سینما را در صدر اخبار قرار داد. پس از همکاری جدیدی با اصغر فرهادی در «قهرمان»، این‌بار حضور او در فیلم «منصور» و در نقش یک شخصیت واقعی به نام منصور بهرامی باعث شده این ستاره مورد توجه قرار بگیرد. بازی در فیلم «منصور» به عنوان یک پروژه بین‌المللی، فرصت ویژه‌ای برای این بازیگر سینما خواهد بود.

به گزارش زی‌سان، «ددلاین» گزارش داده است که جدیدی در فیلم بیوگرافی بهرامی به کارگردانی «رومالد بولانژه» فرانسوی نقش تنیسور را بازی می‌کند. «دان مک‌دنیل» و «فیلیپ دلیون» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

بهرامی، تنیسور ۶۸ ساله با سبک طنزآمیزش در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او در دهه ۱۹۵۰ در ایران متولد شده و پس از مهاجرت به فرانسه در سال ۱۹۷۹ با فقر دست به گریبان بوده است. این فیلم نشان خواهد داد که او چگونه به عنوان یک پناهجوی غیرقانونی با تنیسور‌های سرشناس برخورد و رؤیای کودکی‌اش را با حضور در رولان گاروس محقق می‌کند.

منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی از انتخاب امیرجدیدی برای بازی کردن نقشش رضایت دارد

بهرامی می‌گوید: «افراد زیادی به من گفته‌اند که سرگذشت من سینمایی است، اما در واقع باعث افتخار است که فیلم بلندی بر اساس زندگی من ساخته می‌شود.» او درباره جدیدی می‌گوید: «امیر جدیدی بازیگری استثنائی است. او واقعاً تغییر شکل پیدا می‌کند. اینکه او یک بازیکن نیمه-حرفه‌ای تنیس است یکی از آن خوش‌اقبالی‌های بزرگ است.»

بولانژه بهرامی را یک «قهرمان حقیقی» می‌خواند و می‌گوید «مقاومت و شوق» او الهام‌بخش بسیاری بوده است: «بسیار مفتخرم که سرگذشت شگفت‌آور او را برای سینما می‌سازم.»

امیر جدیدی کیست و چه کارنامه‌ای دارد؟‌

امیر جدیدی متولد ۳۱ خردداد سال ۱۳۶۱ در تهران است، او شخصیتی آرام، کم حرف و بدون حاشیه دارد و اهل مصاحبه نیست و به همین خاطر اطلاعات کمی از زندگی شخصی او در دسترس می‌باشد.

این هنرمند جوان کشورمان دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و فارغ التحصیل رشته مدیریت MBA در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد است و در رشته سینما تحصیل نکرده، اما ذاتا بازیگر است و در بسیاری از نقش‌هایش خوش درخشیده است.

امیر جدیدی قبل از وارد شدن به دنیای هنر، حرفه‌ای تنیس بازی می‌کرده است. او مربی هومن سیدی بود و در واقع به همین دلیل هم سیدی او را برای بازی در فیلم «آفریقا» دعوت کرد. این زمینه‌ای شد برای درخشش در سینما و برجا گذاشتن نقش‌های مهم در کارنامه‌اش. 

جدیدی در سال 92 در فیلم پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد بازی کرد و برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار سی و سومین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. در این فیلم او توانست در مقابل پارتنری چون سعید راد با قدرت نقش یک جوان سرباز آذری زبان را ایفا کند.

امیر جدیدی پیش از بازیگری به صورت حرفه ای به ورزش تنیس می پرداخته است

امیر جدیدی در فیلم سیزده ساخته هومن سیدی بازی کرد و نشان داد سیدی انتخاب درست و غیر احساسی داشته است. او با کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر از جشنواره فجر پاسخ اعتماد هومن سیدی را داد.

این بازیگر با بازی در فیلم رخ دیوانه به عنوان یکی از بازیگران اصلی چهره ای متفاوت از خود را به سینما ایران شناساند. «رخ دیوانه» یک گام بلند بود تا جدیدی به دنیای حرفه ای سینمای ایران وارد شود.

جدیدی نقش متفاوت‌تری نسبت به نقش های قبلی در «من» ایفا کرد و با ظاهر و گریمی متفاوت در این فیلم حضور یافت. امیر جدیدی برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او در این فیلم با نقش آریا در مقابل لیلا حاتمی نقش آفرینی کرد و با بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، مانی حقیقی، بهنوش بختیاری، علی منصور و علیرضا استادی همبازی بود.

جدیدی در فیلم اژدها واد می شود، ساخته حقیقی، نقش یک پلیس باهوش و جسور را بازی کرد که ترکیب متنوعی از جسارت، حیرت، درماندگی و پرسشگری را القا می کرد و در جایگاه کارآگاهی دقیق و جست وجوگر به رغم تمام سختی ها ایستاد و پروژه را به انتها رساند.

 او بعد از کسب تجربه های خوب در بازیگری برای بازی در فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی انتخاب شد و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با این فیلم حضور یافت.

امیر جدیدی در فیلم قاتل اهلی ایفاگر نقش سیاوش مطلق است، جوانی از طبقه پایین جامعه که تلاش می کند در مناسبات عجیب و غریب اجتماعی سهم خود را پیدا کند. او در این فیلم با بازیگرانی، چون پرویز پرستویی، پولاد کیمیایی، پگاه آهنگرانی و پرویز پورحسینی همبازی بود.

جدیدی برای دو فیلم «تنگهٔ ابوقریب» و «عرق سرد» برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. 

اما اوج کار این بازیگر همکاری با سرشناس‌ترین کارگردان سینمای ایران بود. امیر جدیدی سال ۹۹ جلوی دوربین «قهرمان» رفت و اولین همکاری این ستاره با اصغر فرهادی رقم خورد. جدیدی سال ۱۴۰۰ به واسطه حضور این فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن و سپس نمایش «قهرمان» در پاییز همان سال روی پرده سینماها، مورد توجه مخاطبان بود. بازی خوب امیر جدیدی در این فیلم تحسین تماشاگران را برانگیخت. جدیدی در «قهرمان» نقش مردی به نام «رحیم» را ایفا کرد که به دلیل بدهکاری به زندان افتاده بود. این بازیگر در نقش «رحیم» با شخصیتی آرام و درونگرا، بازی بسیار خوبی داشت و به خوبی از پس ادای لهجه شیرازی نیز برآمد. «قهرمان» با جذب ۴۹۸ هزار مخاطب و ۱۲ میلیارد و ۳۵ میلیون فروش، در رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۱۴۰۰ قرار گرفت.

پس از فیلم «قهرمان»، امیر جدیدی طی دو سال گذشته حضور بی‌سروصدایی در سینما داشت. در این مدت نام جدیدی به واسطه اخبار غیررسمی از حضور این بازیگر در فیلم «بی‌داد» اثر سهیل بیرقی در خبر‌ها مطرح شد. مهرماه ۱۴۰۱ مجوز ساخت این فیلم صادر شد، اما هیچ خبری درباره جزئیات، عوامل «بی‌داد» و فیلم برداری آن منتشر نشده است. بهمن سال گذشته نیز اعلام شد امیر جدیدی پس از فیلم «قانون مورفی»، برای دومین‌بار حضور در یک فیلم کمدی به نام «مقصد مسقط» را تجربه خواهد کرد. کریم امینی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فعلا اخباری درباره آغاز فیلم برداری و تولید «مقصد مسقط» منتشر نشده است. حالا سه ماه پس از این خبر، نام پروژه تازه جدیدی «منصور» در رسانه‌ها منتشر شده است.  

امیر جدیدی پیش از این که وارد عرصه بازیگری شود، تنیس بازی می‌کرد. با توجه به تجربه و مهارت این بازیگر و آشنایی او با ورزش تنیس، انتخاب جدیدی برای ایفای نقش منصور بهرامی تنیسور مشهور ایرانی عجیب نیست. البته این بازیگر از نظر ظاهری شباهتی به بهرامی ندارد.  

چند سال پیش از این که امیر جدیدی به عنوان بازیگر نقش منصور بهرامی انتخاب شود، این ستاره قرار بود اولین نقش شخصیت واقعی کارنامه خود را با یک کاراکتر ورزشی دیگر مانند غلامرضا تختی تجربه کند. سال ۹۷ خبر رسید که این بازیگر در فیلمی به کارگردانی بهرام توکلی، نقش زنده‌یاد تختی را ایفا خواهد کرد. این بازیگر مشغول آموزش و تمرین کشتی شد تا برای بازی در این نقش مهم آماده شود. چهار ماه بعد خبر انصراف امیر جدیدی از بازی در فیلم «غلامرضا تختی» همه را غافلگیر کرد.

دلیل این اتفاق طولانی شدن زمان پیش‌تولید و تولید و البته به هم خوردن گریم سنگین جدیدی در صحنه‌های کشتی جهان پهلوان با حریف اعلام شد. حالا پس از حدود شش سال بار دیگر قرعه ایفای نقش شخصیتی واقعی و یک ورزشکار دوباره به نام امیر جدیدی افتاده است. باید دید این بار پروژه «منصور» به کجا خواهد رسید و تجربه حضور در یک فیلم بین‌المللی چه دستاورد و افتخاراتی را نصیب این ستاره سینما خواهد کرد.

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»