Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط مناسبی برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم نماید تا هموطنانی که به این شهر سفر کرده در شرایط خوبی تعطیلات را سپری کنند.
وی افزود: مرکز پذیرش و ستاد اسکان مسافران نوروزی درساختمان اداره آموزش وپرورش شهرستان مستقر شده و مسئولان پذیرش در این اداره به صورت شبانه روزی آماده پذیرش و اسکان گردشگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین فرهادی با اشاره به تجهیز 6 مدرسه در شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: با همکاری ستاد اسکان شهرستان برای راهنمایی مسافران محترم اطلاع رسانی در سراسر شهر با نصب بنر و پلاکارد در ورودی شهر، میادین و ورودی های شهر و تهیه بروشور و نقشه برای راهنمایی مهمانان نوروزی صورت گرفته است.
سرپرست آموزش وپرورش شهرستان سلسله اضافه کرد: مقرر شد برای رفاه حال مهمانان نوروزی از بهترین مدارس و امکانات شهر برای اسکان مسافران عزیز استفاده شود تا هموطنان خاطره خوشی از مسافرت به شهرستان سلسله داشته باشند.
فرهادی گفت: چهار آموزشگاه در سطح شهرالشتر، یک آموزشگاه در روستای علی آباد جوانمرد و یک آموزشگاه در بخش فیروزآباد برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: امسال نسبت به ایام تعطیلات نوروز پارسال هم تعداد اطاق های بیشتر شده و هم امکانات رفاهی بهتری جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
سرپرست آموزش وپرورش شهرستان سلسله زمان پذیرش مسافران را از عصر 28 اسفند تا 12 فروردین 98 اعلام کرد و افزود: برای حفظ کیفیت و ارج نهادن به مهمانان محترم در طول تعطیلات نوروزی، اماکن و مدارس اسکان مورد بازدید های مکرر قرارخواهد گرفت.
7265/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش اسکان مسافران نوروزی تعطیلات مسافران مهمانان نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

اسعد رسولی  افزود: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می‌آمد.

وی اضافه کرد: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسوولیت سازمانان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیرتی خود داشت.

وی اظهار کرد: از مرحوم حجازی چند تالیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان‌های کُردی و فارسی به یادگار مانده است که هنوز به چاپ نرسیده است.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم حجازی با حضور گسترده مردم بویژه شاگران وی در آرامستان باغ فردوس مهاباد برگزار و مجلس ترحیم وی در مسجد مولوی این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله